Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00108074/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Troszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego
1.5.2.) Miejscowość: Troszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53
1.5.8.) Numer faksu: 29 767 10 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Troszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d01aee63-df22-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003806/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Troszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.03.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb zasilania stacji ładowania celem realizacji zadania pn.: Zakup elektrycznego autobusu do przewozu uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy TroszynZadanie obejmować będzie wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy generowanej 12,5 kW na budynku Zakładu Obsługi Rolnictwa usytuowanego na działce o nr ewid. 418 przy ul. Polnej 15 w miejscowości Troszyn. Elektrownia fotowoltaiczna składać się będzie z następujących elementów:
- modułów fotowoltaicznych zamontowanych na konstrukcji wsporczej o łącznej mocy 13,12kWp;
- infrastruktury elektrycznej;
- inwertera o mocy 12,5 kW;
- instalacji elektrycznych DC i AC wraz z zabezpieczeniami;
- urządzeń systemy monitorowania instalacji;
- urządzeń systemu zarządzania energię (SZE).
Podstawowe zasilanie z dla stacji ładowania stanowić będzie zasilanie z sieci energetyki zawodowej, przedmiotowa instalacja fotowoltaiczna stanowić będzie zasilanie uzupełniające Stacji ładowania.
Rozmieszczenie paneli na dachu zgodnie z projektem wykonawczym.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr I.9. do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr I.10. do SWZ)
3) Przedmiar robót (Załącznik Nr I.11. do SWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla Części I (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31155000-7 - Falowniki
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 92198,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb zasilania budynku, w którym funkcjonuje Ochotnicza Straż Pożarna w miejscowości DzbeninZadanie obejmować będzie wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy generowanej 12,5 kW na budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzbenin usytuowanego na działkach o nr ewid. 264/2 i 264/5. Elektrownia fotowoltaiczna składać się będzie z następujących elementów:
- modułów fotowoltaicznych zamontowanych na konstrukcji wsporczej o łącznej mocy 12,8kWp;
- infrastruktury elektrycznej;
- inwertera o mocy 12,5 kW;
- instalacji elektrycznych DC i AC wraz z zabezpieczeniami;
- urządzeń systemy monitorowania instalacji;
- urządzeń systemu zarządzania energię (SZE).
Rozmieszczenie paneli na dachu, lokalizacja falownika i rozdzielnicy zgodnie z projektem wykonawczym.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr II.9. do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr II.10. do SWZ)
3) Przedmiar robót (Załącznik Nr II.11. do SWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla części II (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31155000-7 - Falowniki
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 75465,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Budowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb zasilania budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Milewo Wielkie usytuowanego na działce o nr ewid. 125/1 współfinansowanego ze środków Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2021 oraz środków Funduszu Sołeckiego przeznaczonego do realizacji w 2021 roku.Zadanie obejmować będzie wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy generowanej 6,0 kW na budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Milewo-Wielkie wraz z instalacją towarzyszącą. Panele należy umiejscowić na dachu budynku w optymalnych miejscach umożliwiających prawidłową pracę instalacji.
Elektrownia fotowoltaiczna składać się będzie z następujących elementów:
- modułów fotowoltaicznych zamontowanych na konstrukcji wsporczej o łącznej mocy 6,08kWp;
- infrastruktury elektrycznej;
- inwertera o mocy 6,0 kW;
- instalacji elektrycznych DC i AC wraz z zabezpieczeniami;
- urządzeń systemu monitorowania instalacji;
- urządzeń systemu zarządzania energię (SZE).
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr III.9. do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr III.10. do SWZ)
3) Przedmiar robót (Załącznik Nr III.11. do SWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
4)Wzór umowy dla części III (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31155000-7 - Falowniki
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 32662,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60516,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekozambud Agnieszka Sochacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223010885
7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 16 a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48640,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48640,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekozambud Agnieszka Sochacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223010885
7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 16a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48640,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23712,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27921,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23712,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekozambud Agnieszka Sochacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223010885
7.3.3) Ulica: gen Władysława Sikorskiego 16a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23712,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia wykorzystującego odnawialne źródła energii
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Rozbudowa żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
- MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI W MSC. BIDZINY I JASICE
- Przebudowa garażu na terenie Głównego Urzędu Statystycznego z dostosowaniem do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.