Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00062932/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2023/BZP 00205278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00425890/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń związanych z ochroną ppoż. w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2726806
1.5.8.) Numer faksu: 422726801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń związanych z ochroną ppoż. w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-534fdf03-8b15-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036013/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń związanych z ochroną ppoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054534/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAZP.2610/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100540,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO),2. System Sygnalizacji Pożaru (SSP) w tym dostawa materiałów eksploatacyjnych: akumulatory do zasilaczy buforowych 12V, 18Ah – 12 szt., taśma do drukarki termicznej szer. 57 mm, długość 30 m – 24 rolki, gaz testowy do czujek dymu serii IQ8 w ilości 2 szt.;
3.System kontroli rozprzestrzeniania dymu i ognia, urządzenia oddymiające i napowietrzające oraz pozostałe wskazane wentylatory.
W zakres czynności wchodzą: 1) prace przeglądowo – konserwacyjne, które obejmują: okresowe [półroczne i roczne] prace, b) prace awaryjne ,c) prace dodatkowe; 2) prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji (zwane dalej pracami naprawczymi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy, warunki i zasady realizacji zawiera Rozdz. IV SWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 41131,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przeciwpożarowa instalacja wodociągowa hydrantowa Ø25 i Ø52 w tym wykonanie okresowego badania węży hydrantowych GRASS Ø25 mm/20 m (37 szt.) oraz GRASS Ø25 mm/30 m (2 szt.),2.Instalacja Stałych Urządzeń Gaśniczych wodnych (SUGw) (tryskacze),
3. Poziomowskaz w zbiornikach wody ppoż., pozostała infrastruktura zbiorników wody ppoż
W zakres czynności wchodzą: 1) prace przeglądowo – konserwacyjne, które obejmują: okresowe [półroczne i roczne] prace, b) prace awaryjne ,c) prace dodatkowe; 2) prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji (zwane dalej pracami naprawczymi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy, warunki i zasady realizacji zawiera Rozdz. IV SWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 15627,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Instalacja Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg)W zakres czynności wchodzą: 1) prace przeglądowo – konserwacyjne, które obejmują: okresowe [półroczne i roczne] prace, b) prace awaryjne ,c) prace dodatkowe; 2) prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji (zwane dalej pracami naprawczymi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy, warunki i zasady realizacji zawiera Rozdz. IV SWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 43108,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podręczny sprzęt gaśniczyW zakres czynności wchodzą: 1) prace przeglądowo – konserwacyjne, które obejmują: okresowe [półroczne i roczne] prace, b) prace awaryjne ,c) prace dodatkowe; 2) prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji (zwane dalej pracami naprawczymi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy, warunki i zasady realizacji zawiera Rozdz. IV SWZ oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
4.5.5.) Wartość części: 673,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40713,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64973,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40713,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LVS-TECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272758660
7.3.3) Ulica: 1-go Maja 87
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-755
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40713,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11930,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11930,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11930,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. Poż.-Pliszka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842497498
7.3.3) Ulica: Miałki szlak 52
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-717
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "POŻ-PLISZKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "POŻ-PLISZKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11930,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46105,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46105,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46105,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.Poż.-Pliszka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842497498
7.3.3) Ulica: Miałki Szlak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-717
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "POŻ-PLISZKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "POŻ-PLISZKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46106,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 731,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.Poż-Pliszka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842497498
7.3.3) Ulica: Miałki Szlak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-717
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "POŻ-PLISZKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "POŻ-PLISZKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisu, konserwacji i przeglądów systemów gaszenia gazem (SUG) dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Obsługa techniczna systemów bezpieczeństwa: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego (CCTV)
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Kompleksowa obsługa, utrzymanie ruchu oraz konserwacja central wentylacyjnych i systemów automatyki w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja systemu SSP na terenie GIG PIB Katowice.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.