eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Brwinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/notice/public/85779/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego
z siedzibą w Brwinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b309afd0-b136-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 622000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365842,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego sprzątania budynku Centrum Doradztwa Rolniczego
w Brwinowie, dalej: „Usługa”, wykonywana w budynku zlokalizowanym pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840
Brwinów, zwanym dalej „Obiektem” lub „Budynkiem”.
Usługa obejmuje zamówienie gwarantowane oraz zamówienia opcjonalne w następującym zakresie:
1) Zamówienie gwarantowane obejmuje:
a) sprzątanie stałe – tj. codzienne, cotygodniowe i okresowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów
komunikacyjnych, łazienek ogólnodostępnych, kuchni i pomieszczeń gospodarczych, okresowe sprzątanie sal
wykładowych i pokoi noclegowych – realizowane przez cały okres wykonania zamówienia;
b) sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych – tj. sprzątanie pokoi noclegowych z łazienkami wraz z
praniem i wymianą pościeli oraz ręczników według potrzeb określonych przez Zamawiającego;
sprzątanie rejestrowane sal wykładowych – tj. sprzątanie sal wykładowych według potrzeb określonych
przez Zamawiającego;
d) doraźne sprzątanie rejestrowane – tj. sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego według potrzeb
określonych przez Zamawiającego.
2) Zamówienie opcjonalne obejmuje:
a) sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych – tj. sprzątanie pokoi noclegowych z łazienkami wraz z
praniem i wymianą pościeli oraz ręczników według potrzeb określonych przez Zamawiającego;
b) sprzątanie rejestrowane sal wykładowych – tj. sprzątanie sal wykładowych według potrzeb określonych
przez Zamawiającego;
c) doraźne sprzątanie rejestrowane – tj. sprzątanie miejsc wskazanych przez Zamawiającego według potrzeb
określonych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis zadań wchodzących w zakres Usługi, w tym zakres, liczbę i częstotliwość wykonania
poszczególnych czynności i prac składających się na Usługę określają załączniki do SWZ, tj. odpowiednio:
Załącznik nr 1 do SWZ - „Zakres sprzątania” oraz Załącznik nr 2 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia”.
Sposób realizacji Usługi określa Załącznik nr 3 do SWZ - „Koncepcja wykonywania usługi”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513879,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319677,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMSA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242875791

7.3.3) Ulica: Blokowa 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-641

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319677,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.