eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08dd0f47-b1b7-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów budowlanych budowy dróg na terenie Miasta Łuków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08dd0f47-b1b7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030918/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowe dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków (Etap I)

1.3.2 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowe drogi równoległej do ulicy Cieszkowizna na odcinku od ulicy Bolesława Prusa w Łukowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: opracowanie projektu budowlanego budowy dróg gminnych na terenach scalonych w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków (Etap I)”.
6.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) budowy dróg gminnych na terenach scalonych o długości ok. 813 m w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa dróg gminnych na terenie u zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków (Etap I)” z elementami wykonawczymi.
6.2.1. Opracować należy dokumentację techniczną oraz uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty, decyzje i opinie oraz uzyskać pozwolenie na budowę na realizację przedmiotowej inwestycji. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, tj.:
a) przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu min. KR-3;
b) dla odcinków oznaczonych symbolem KDD32 i KDD31 zaprojektować jezdnię o szerokości 5,5m oraz obustronne chodniki dla ruchu pieszych;
c) dla odcinka oznaczonego symbolem KDL4 zaprojektować jezdnię o szerokości 6,0m oraz jednostronną dwukierunkową drogę dla rowerów i obustronne chodniki;
d) dla odcinka oznaczonego symbolem KDL3 zaprojektować jezdnię o szerokości 6,0m, jednostronny dwukierunkową drogę dla pieszych i rowerów po stronie południowej oraz jednostronny chodnik po przeciwnej stronie jezdni;
e) zaprojektować odwodnienie wgłębne na całej długości projektowanych dróg; Zaprojektować kolektor deszczowy o średnicy min. 400 m z rur PP/MP SN8 w otulinie z geowłókniny. Przykanaliki wykonać z rur PCV SN8 o średnicy 160mm;
f) studnie rewizyjne i wpusty uliczne zaprojektować z osadnikami minimum 0,5m głębokości z kręgów betonowych;
g) zaprojektować włazy i wpusty uliczne żeliwne na zawiasie;
h) oświetlenie uliczne zaprojektować w systemie LED;
i) wysokość słupów zgodnie z obliczeniami, wysokość zawieszenia oprawy min. 7,0m;
j) zamontowane oprawy LED winny spełniać normę PN-EN 13201, muszą spełniać wymagane natężenia dla istniejących ulic w bezpośrednim otoczeniu;
k) pozostałe wytyczne dotyczące oświetlenia ulicznego zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i warunkami od PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Siedlce;
l) sporządzić projekt stałej organizacji ruchu dla budowanych dróg zgodnie z opracowaną dokumentacją. Oznakowanie poziome uwzględnione w projekcie przewidziane jako grubowarstwowe. Istniejące oznakowanie pionowe przewidziane do pozostawienia wg nowej organizacji ruchu przewidzieć do wymiany;
m) w ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektować kanał technologiczny;
n) opracowany projekt budowlany oraz projekt stałej i czasowej organizacji ruchu uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie.
6.2.2. W projekcie należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6.2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 a) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 106245,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Część 2: opracowanie projektu budowlanego budowy drogi równoległej do ulicy Cieszkowizna na odcinku od Bolesława Prusa w Łukowie w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa drogi równoległej do ulicy Cieszkowizna na odcinku od Bolesława Prusa w Łukowie”.
6.3. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu budowlanego wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2022 poz. 1679 ze zm.) budowy ulicy o długości ok. 865 m w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa drogi równoległej do ulicy Cieszkowizna na odcinku od Bolesława Prusa w Łukowie”.
6.3.1. Opracować należy dokumentację techniczną oraz uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty, decyzje i opinie do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji. Zadanie należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez Zarząd Dróg Miejskich w Łukowie, w tym:
a) przyjąć konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu min. KR – 3;
b) zaprojektować jezdnię o szerokości 5,5 m, jednostronną dwukierunkową drogę dla pieszych i rowerów po stronie południowej ( od strony zabudowań);
c) zaprojektować odwodnienie wgłębne na całej długości projektowanych dróg. Zaprojektować kolektor deszczowy o średnicy min. 400m z rur PP/MP SN8 w otulinie z geowłókniny. Przykanaliki wykonać z rur PCV SN8 SN8 o średnicy 160mm;
d) studnie rewizyjne i wpusty uliczne zaprojektować z osadnikami minimum 0,5m głębokości z kręgów betonowych;
e) zaprojektować włazy i wpusty uliczne żeliwne na zawiasie;
f) oświetlenie uliczne zaprojektować w systemie LED;
g) wysokość słupów zgodnie z obliczeniami, wysokość zawieszenia oprawy min.7,0m;
h) zamontowane oprawy LED winny spełniać normę PN-EN 13201, muszą spełniać wymagane natężenia dla istniejących ulic w bezpośrednim otoczeniu;
i) pozostałe wytyczne dotyczące oświetlenia ulicznego zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i warunkami od PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Siedlce;
j) sporządzić projekt stałej organizacji ruchu dla budowanych dróg zgodnie z opracowaną dokumentacją. Oznakowanie poziome uwzględnione w projekcie przewidziane jako grubowarstwowe. Istniejące oznakowanie pionowe przewidziane do pozostawienia wg nowej organizacji ruchu przewidzieć do wymiany;
k) w ramach przedmiotowej inwestycji zaprojektować kanał technologiczny;
l) opracowany projekt budowlany oraz projekt stałej i czasowej organizacji ruchu uzgodnić z Zarządem Dróg Miejskich w Łukowie
6.3.2. W projekcie należy uwzględnić wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 b) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 155317,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Inżynieryjnych DROPLAN Andrzej Świerczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030812105

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza, 7/5

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

mapa do celów projektowych, projekty branży elektrycznej i sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniki Robót Budowlanych Mariusz Kożuchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364199229

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne, 6

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.