eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogoria › WYKORZYSTANIE OZE W NOWOPOWSTAŁYCH LUB MODERNIZOWANYCH BUDYNKACH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE KULTURALNO-TURYSTYCZNE WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W MAŁĄ INFRASTRUKTURĘ



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKORZYSTANIE OZE W NOWOPOWSTAŁYCH LUB MODERNIZOWANYCH BUDYNKACH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE KULTURALNO-TURYSTYCZNE WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W MAŁĄ INFRASTRUKTURĘ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bogoria

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opatowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Bogoria

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-210

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8674086 wew. 34

1.5.8.) Numer faksu: 15 8674281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bogoria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogoria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bogoria.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKORZYSTANIE OZE W NOWOPOWSTAŁYCH LUB MODERNIZOWANYCH BUDYNKACH PEŁNIĄCYCH FUNKCJE KULTURALNO-TURYSTYCZNE WRAZ Z WYPOSAŻENIEM W MAŁĄ INFRASTRUKTURĘ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3bb1bce-a14c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053215/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykorzystanie OZE w nowopowstałych lub modernizaowanych budynkach pełniących funkcje kulturalno - turystyczne wraz z wyposażeniem w małą infrastrukturę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Formuła zaprojektuj i wybuduj

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej i wybudowanie obiektów w formule ,,zaprojektuj-wbuduj” na podstawie programów funkcjonalno – użytkowych oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robot.
Wykonawca na etapie sporządzania projektu będzie uzgadniał wszelkie szczegóły opracowania z Zamawiającym.
Zakres całej inwestycji należy zaprojektować i wykonać uwzględniając istniejące uwarunkowania gruntowe, oddziaływanie sąsiadujących sieci instalacyjnych, wielkość przeznaczonego pod inwestycje terenu oraz wszelkie założenia do PFU dla zadań pn.:
• „DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOGORIA”
• „BUDOWA ALTAN REKREACYJNYCH ZE STANOWISKIEM DO GRILLOWANIA W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA TERENIE GMINY BOGORIA”
• „BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DESKOWEGO POMOSTÓW NAD ZALEWEM BUCZYNA”
• BUDOWA OBIEKTU WIELOFUNKCYJNEGO KORTU TENISOWEGO, BOISKA DO PIŁKI SIATKOWEJ
• „BUDOWA BUDYNKÓW ŚWIETLIC WIEJSKICH”


1. „DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOGORIA”
• NIEDŹWIEDŹ DZ. nr ewid 265/1, demontaż istniejącego placu zabaw ,montaż oświetlenia, budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem
• SZCZEGLICE dz. nr ewid 294, demontaż istniejącego placu zabaw, plac zabaw, oświetlenie
• WIERZBKA dz. nr ewid 599, wyrównanie i niwelacja terenu/ zasypanie stawu, plac zabaw ogrodzenie działki , oświetlenie
• PĘCŁAWICE GÓRNE dz. nr ewid 190, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, budowa nowego ogrodzenia, instalacja nowych urządzeń, doświetlenie placu zabaw oświetlenie
• JÓZEFÓW WITOWICKI dz. nr ewid 839, droga dojazdowa, montaż placu zabaw, ogrodzenie i niwelacja terenu, oświetlenie
• KOLONIA WYSOKI MAŁE dz. nr ewid. 373, karczowanie i niwelacja terenu, montaż placu zabaw, ogrodzenie, oświetlenie

2. „BUDOWA ALTAN REKREACYJNYCH ZE STANOWISKIEM DO GRILLOWANIA W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA TERENIE GMINY BOGORIA”
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie 5 altan biesiadnych wraz ze stanowiskiem do grillowania, elementami małej architektury utwardzeniem terenu oświetleniem OZE . Głównym zamierzeniem jest podniesienia atrakcyjności skweru miejskiego dla celów rekreacyjnych. Inwestycja będzie służyć wypoczynkowi mieszkańców poszczególnych miejscowości . Zadanie obejmuje wybudowanie 5 altan o powierzchni zabudowy do 35m2 każda w sąsiedztwie istniejącego placu zabaw lub na działkach niezabudowanych. Uzupełnieniem inwestycji jest wykonanie paleniska z rusztem do grillowania a także wykonanie dojścia – alejki utwardzonej kruszywem. Ponadto należy wyposażyć altany w stoły i ławy dla min. 12 osób.
Teren inwestycji obejmuje części działek w miejscowościach:
• Ujazdek nr dz. 234, Budy nr dz. 84/4,
• Józefów Witowicki nr dz. 839,
• Witowice nr dz. 818,
• Kolonia Wysoki Małe nr dz. 373.

3. „BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ POSZYCIA DESKOWEGO POMOSTÓW NAD ZALEWEM BUCZYNA”
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie tężni solankowej wraz z wymianą poszycia deskowego pomostów nad zalewem Buczyna (działka nr 429).
W ramach realizacji projektu planuje się:
- budowę tężni solankowej
- realizację ciągów pieszych w tym dojazd do tężni
- wykonanie nasadzenia roślin,
- montaż oświetlenia tężni
- montaż monitoringu
- budowę niezbędnej infrastruktury technicznej
- wymiana odeskowania pomostów
Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek odbyć wizje terenu opracowania oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano-montażowych, jak również przygotowania projektu.

4. BUDOWA OBIEKTU WIELOFUNKCYJNEGO KORTU TENISOWEGO, BOISKA DO PIŁKI SIATKOWEJ
Adres inwestycji: 28-210 Bogoria, ul. Leśna ( działka o nr ewid. 653/3)
Budowa obiektu wielofunkcyjnego kortu tenisowego, boiska do piłki siatkowej” obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie, w tym uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa niezbędnego wyposażenia sportowego obiektu.
Zamówienie obejmuje:
W ramach niniejszego zadania oprócz prac projektowych należy uwzględnić:
- roboty ziemne, prace związane z wykonaniem podbudowy pod obiekt;
- zakup, dostawa i montaż nawierzchni wielofunkcyjnej multisportowej z modułów polipropylenowych wraz z liniami boisk;
- umieszczenie w podbudowie wymaganych tulei dla wybranych dyscyplin sportowych;
- dostawę oraz montaż niezbędnych urządzeń i sprzętu;
- wszelkie inne związane z realizacją niniejszego zamówienia roboty budowlane.

5. „BUDOWA BUDYNKÓW ŚWIETLIC WIEJSKICH”
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowę świetlic wiejskich w miejscowościach: Moszyny dz. nr ewid. 113/4, Malkowice dz. nr ewid. 99/1, Wola Kiełczyńska dz. nr ewid. 446W ramach zadania zostaną zaprojektowane i wybudowane budynki świetlic wiejskich wraz za zagospodarowaniem terenu .
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje:
- Wykonanie badań geologicznych na podstawie, których wykonawca zaprojektuje sposób fundamentowania, grunty występujące na działce nie są gruntami rodzimymi. Wykonawca powinien przewidzieć wymianę gruntu.
- Roboty ziemne – wykopy pod fundamenty, prace niwelacyjne.
- Wykonanie ław fundamentowych wraz z ich izolacją.
- Wykonanie ścian fundamentowych wraz z ich izolacją.
- Montaż prefabrykowanych modułów kontenerowych
- Wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej.
- Wykonanie pokrycia dachowego.
- Wykonanie ścianek działowych.
- Wykonanie instalacji elektrycznej.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej
- Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie
- Wykonanie nowych posadzek: Wykładzina PCV gr 3mm
- Wykonanie izolacji termicznej: ściany fundamentowej (montaż bednarki, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej), ścian zewnętrznych.
- Wykonanie pokrycia dachowego nad całością, łącznie z montażem rynien, rur spustowych, wykonaniem obróbek, wykonaniem podbitki, montaż instalacji odgromowej
- Prace wykończeniowe.
- Wykonanie przyłącza elektrycznego.
- Wykonanie przyłącza wodnego.
- Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do istniejącej sieci kanalizacyjnej lub wykonanie zbiornika na nieczystości, w zależności od możliwości technicznych.
- Wykonanie zagospodarowania terenu: utwardzenia, opaski wokół budynku, dojść i dojazdów do budynku, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych, wyprofilowanie nowego zjazdu do działki, wyprofilowanie wjazdu na parking dla interesantów
- Nawiezienie ziemi urodzajnej 0,30m gr. poza terenem utwardzonym w obrębie obiektu z obsianiem trawą.

Oferta dostarczona przez Oferentów winna obejmować komplet dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia całości przedsięwzięcia aż do przekazania Zamawiającemu. Oferent ujmie w swoim zakresie również te dodatkowe roboty i elementy, które nie zostały wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym, a są niezbędne do prawidłowego wykonania całości zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 5368322,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. „Rozbudowa i przebudowa budynku OSP z infrastrukturą towarzyszącą w zabudowie usługowej w msc. Niedźwiedź”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku osp z infrastrukturą towarzyszącą w zabudowie usługowej w miejscowości Niedźwiedź.
Zakres projektowanych robót obejmuje:
- rozbudowę budynku poprzez poszerzenie budynku w stronę północno-wschodnią z wykonaniem nowych pomieszczeń,
- przebudowę budynku na parterze oraz na piętrze polegającą na zamurowaniu otworów okiennych od części rozbudowywanej oraz wykonaniu przejść łączących starą część budynku z nową.
W związku z rozbudową i przebudową budynku na części istniejącej należy:
• wykonać zamurowanie okna na parterze w pom. 1.06 wg. cz. rysunkowej;
• wykonać zamurowanie okna na piętrze w pom. 2.02 wg. cz. rysunkowej;
• wykonać rozbiórkę ściany na klatce schodowej na piętrze w celu wykonania przejścia z pom. 2.01 do pom. 2.08.
Rozbudowa i przebudowa budynku polega na:
• wykonaniu nowych fundamentów pod ściany i słupy zgodnie z częścią rysunkową;
• wykonaniu ścian i słupów parteru i piętra oraz ścian działowych;
• wykonaniu stropu żelbetowego parteru i stropu o konstrukcji lekkiej piętra;
• wykonaniu więźby dachowej wraz z pokryciem;
• montaż stolarki;
• wykonaniu instalacji wewnętrznych;
• wykonaniu posadzek, tynków;
• wykonaniu elewacji budynku wraz z strukturą;
• roboty wykończeniowe, malowanie ścian itd.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
- projekt budowlany,
- specyfikacji technicznej wykonania i obioru robot budowalnych
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.


3. „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zabudowie usługowej ”

Zadanie polega na budowie świetlicy wiejskiej w zabudowie usługowej. Budynek przeznaczony będzie do spotkań wiejskich i wypoczynku mieszkańców. Budynek będzie się składał z 4 kontenerów o wymiarach 2,44 x 8,0 × 2,8 zbudowanych na ramach stalowych posadowionych na bloczkach betonowych.
Projektowane ściany zewnętrzne wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem z piany PIR gr. 120 mm. Dach zaprojektowano jako dwuspadowy o kacie nachylenia połaci 30°. Dach pokryty blacha stalowa powlekana fabrycznie o profilu trapezowym w barwach zbliżonych do naturalnych materiałów pokrycia dachowego na więźbie drewnianej w układzie krokwiowo-jętkowym.
Budynek świetlicy wiejskiej z jedna sala przeznaczona do spotkań, wypoczynku 20 osób, bezpośrednio przy sali znajduje się wc ogólnodostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, kuchnia oraz magazyn. W pomieszczeniu magazyn należy wyodrębnić sale przeznaczona na przedmioty porządkowe/utrzymania czystości.

wymiary zewnętrzne - 9,76 x 8,0 m3
powierzchnia zabudowy - 78,08 m3
powierzchnia netto - 73,14 m3
powierzchnia użytkowa - 73,14 m3
powierzchnia całkowita - 83,68 m3
kubatura brutto - 329,30 m3
wysokość budynku - 5,52 m3
powierzchnia dachu - 111,82 m3
kategoria zagrożenia ludzi - ZL III

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.5.) Wartość części: 1131677,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4448000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Eurobudowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641960979

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 38

7.3.4) Miejscowość: Koprzywnica

7.3.5) Kod pocztowy: 27-660

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1748000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1748000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.4) Miejscowość: Moszyny

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1748000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.