Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113541/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272371330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 65
1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@pawlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.pawlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pawlowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2295bd2-e3e1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000614/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice do szkół specjalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz polegający na codziennym dowozie 13 dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Pawłowice do: Zespołu Szkół nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju ul. 11 Listopada 4, Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Mazurska 6 oraz Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 23 w Jastrzębiu-Zdroju. Dowóz dzieci odbywać się będzie w terminie od 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 172088,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz polegający na codziennym dowozie 20 dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Pawłowice do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Pszczynie, ul. Szynowskiego 12; Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie ul. Zamenhofa 5, Przedszkola Specjalnego ELFIK w Pszczynie, ul. Bielska 29 oraz do PZN Centrum Edukacyjno-Leczniczo-Rehabilitacyjne dla Dzieci i Młodzieży w Rudołtowicach,ul. Zawadzkiego 128.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 150520,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz polegający na codziennym dowozie 1 dziecka – do Szkoły podstawowej Nr 60 w Katowicach ul. Chrobrego 44.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 51238,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz polegający na codziennym dowozie 2 dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 55849,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz polegający na codziennym dowozie 3 dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Żorach im. Matki Teresy z Kalkuty, ul. Boryńska 54 oraz 1 dziecka do Niepublicznej Szkoły Podstawowej dla dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera przy ośrodku Syriusz w Żorach, ul. Promienna 5a.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 44680,53 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz polegający na codziennym dowozie 3 dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pawłowicach.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 63626,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121737,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121737,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK TRANS USŁUGI PRZEWOZOWE MARIUSZ KUŚMIREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277554347
7.3.4) Miejscowość: ŻORY
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121737,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243693851
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52072,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78584,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52072,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. MIRKO MIROSŁAW GAJDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272586940
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52072,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57728,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69949,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57728,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243693851
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57728,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47292,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48694,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47292,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. MIRKO MIROSŁAW GAJDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 272586940
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47292,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46705,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46705,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46705,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243693851
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46705,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-24INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- Budowa budynku zaplecza sportowego boiska piłkarskiego w Warszowicach przy ul. Strażackiej'' Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja szósta - PGR
- 107/2024 Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- 102/2024 Środek ochrony roślin QUEEN lub równoważny w ilości 160 l
- 104/2024 Środek ochrony roślin Pakiet ELATUS PLUS PLEXEO lub równoważny w ilości 10 szt.
- 105/2024 Środek ochrony roślin TEBU 250 EW lub równoważny w ilości 100 l
- 106/2024 Środek ochrony roślin PROTENDO 300 EC lub równoważny w ilości 150 l
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- usługi w zakresie zabezpieczenia transportu sanitarnego pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami z podziałem na 4 zadania.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego medycznym środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ.
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.