eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77f3b42f-bf6b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f3b42f-bf6b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00155399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026695/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.3.2024.EK/KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje budowę świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną: instalacją wodociągową, kanalizacji sanitarnej, gazową, elektryczną i oświetlenia zewnętrznego oraz przyłączami wod-kan na działkach nr 29, 31 i 32 obręb Ulkowy.
Należy wybudować budynek jednokondygnacyjny składający się z parteru oraz poddasza nieużytkowego pokrytego dwuspadowym dachem. Obiekt należy wykonać w technologii tradycyjnej, murowanej z posadowieniem na palach zbijanych, stropie żelbetonowym i drewnianej więźbie dachowej pokrytej dachówką ceramiczną. Ściany zewnętrzne przewidziano z bloczków gazobetonowych ocieplonych styropianem. Kubatura budynku wynosi ok. 1.168 m³.
Roboty do wykonania obejmują m.in. wykonanie fundamentów, ścian, przegród poziomych, dachu, pokrycia dachu, tynków zewnętrznych i wewnętrznych, stolarki, izolacji termicznych, izolacji przeciwwilgociowych fundamentów, podłóg i stropów, izolacji wiatroszczelnej, obróbek blacharskich, przewodów kominowych i wentylacyjnych, elewacji, roboty wykończeniowe, w tym ścian i podłóg.

W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać m.in. przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego, wytyczenie miejsca gromadzenia odpadów stałych, wykonanie miejsc postojowych i schodów terenowych przed głównym wejściem do budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 i 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 12.02.2024 r. do Zamawiającego wpłynęły pytania do przedmiotowego postępowania. Zamawiający winien odpowiedzieć na pytania na dwa dni przed terminem składania ofert, czyli w dniu 13.02.2024 r., więc aby zachować termin należało przesunąć termin składania ofert, co nie było możliwe, z uwagi na problemy techniczne, tj. awaria systemu e-zamówienia, brak możliwości przygotowania i opublikowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a tym samym brak możliwości zmiany terminu składania i otwarcia ofert.
W związku z powyższym Zamawiający nie był w stanie dokonać wymaganych obowiązków w ustawowym terminie, więc należy unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Jednocześnie Zamawiający odstępuje od otwarcia ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.