Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109716/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00122534/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Apolinarego Leśniewskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.sieradz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4sieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb417d8-e096-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044693/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem (prac. informat. edukacji wczesnoszkolnej, prac. artystyczna, matematyczna, biblioteka szkolna)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego oraz budżetu państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109716/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179048,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. ks. A. Leśniewskiego 18 w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”.
2. W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące elementy i roboty:
a) modernizacja sali informatycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą elementów wyposażenia sali typu: stoły, krzesła, biurko, szafka z szufladami,
b) modernizacja sali matematycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą
i montażem elementów wyposażenia sali typu: półki ekspozycyjnej, płyt mdf oraz dostawa stołów, krzeseł, biurka, szafek z szufladami, szafek wykonywanych na zamówienie oraz montaż tablicy interaktywnej wraz z rzutnikiem,
c) modernizacja sali zajęć artystycznych poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą
i montażem elementów wyposażenia sali typu: płyty mdf z nadrukami, parapetów drewnianych i zabudową wnęki drewnianej, biurka drewnianego stołów drewnianych i stołków drewnianych oraz montaż monitora interaktywnego,
d) adaptacja sali bibliotecznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą i montażem ściany szklanej oraz dostawą elementów wyposażenia sali typu: biurko, stanowisk komputerowych z blatu szklanego oraz blatu laminowanego, krzeseł obrotowych, siedziska, regału, regałów pod parapetami, zabudowy grzejników oraz montaż monitora interaktywnego,
e) dostawa oraz montaż schodołazów: typu gąsienicowego oraz typu kroczącego wraz z przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi i eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Po dokonaniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zorientował się, że nie wskazał w zaproszeniu do złożenia oferty dodatkowej obowiązku dołączenia do niej aktualnego, tożsamego z nią kosztorysu ofertowego, w związku z czym Wykonawca nie dołączył ww. kosztorysu. Stwierdzenie powyższego uchybienia wiązało się z koniecznością unieważnienia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.