eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Apolinarego Leśniewskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.sieradz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4sieradz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w SP nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb417d8-e096-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044693/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem (prac. informat. edukacji wczesnoszkolnej, prac. artystyczna, matematyczna, biblioteka szkolna)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego oraz budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109716/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179048,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sal lekcyjnych wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu przy ul. ks. A. Leśniewskiego 18 w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej w Sieradzu”.
2. W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące elementy i roboty:
a) modernizacja sali informatycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą elementów wyposażenia sali typu: stoły, krzesła, biurko, szafka z szufladami,
b) modernizacja sali matematycznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą
i montażem elementów wyposażenia sali typu: półki ekspozycyjnej, płyt mdf oraz dostawa stołów, krzeseł, biurka, szafek z szufladami, szafek wykonywanych na zamówienie oraz montaż tablicy interaktywnej wraz z rzutnikiem,
c) modernizacja sali zajęć artystycznych poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą
i montażem elementów wyposażenia sali typu: płyty mdf z nadrukami, parapetów drewnianych i zabudową wnęki drewnianej, biurka drewnianego stołów drewnianych i stołków drewnianych oraz montaż monitora interaktywnego,
d) adaptacja sali bibliotecznej poprzez wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych wraz z dostawą i montażem ściany szklanej oraz dostawą elementów wyposażenia sali typu: biurko, stanowisk komputerowych z blatu szklanego oraz blatu laminowanego, krzeseł obrotowych, siedziska, regału, regałów pod parapetami, zabudowy grzejników oraz montaż monitora interaktywnego,
e) dostawa oraz montaż schodołazów: typu gąsienicowego oraz typu kroczącego wraz z przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi i eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po dokonaniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zorientował się, że nie wskazał w zaproszeniu do złożenia oferty dodatkowej obowiązku dołączenia do niej aktualnego, tożsamego z nią kosztorysu ofertowego, w związku z czym Wykonawca nie dołączył ww. kosztorysu. Stwierdzenie powyższego uchybienia wiązało się z koniecznością unieważnienia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.