eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Rozwój infrastruktury sportowej Gminy Rząśnia poprzez remont hali sportowej wraz z zapleczem w Rząśni oraz utworzenie miejsca sportowo -rekreacyjnego w miejscowości Stróża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowej Gminy Rząśnia poprzez remont hali sportowej wraz z zapleczem w Rząśni oraz utworzenie miejsca sportowo -rekreacyjnego w miejscowości Stróża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446317122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0eb4a038-ad2f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury sportowej Gminy Rząśnia poprzez remont hali sportowej wraz z zapleczem w Rząśni oraz utworzenie miejsca sportowo -rekreacyjnego w miejscowości Stróża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb4a038-ad2f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052305/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój infrastruktury sportowej Gminy Rząśnia poprzez remont hali sportowej wraz z zapleczem w Rząśni oraz utworzenie miejsca sportowo rekreacyjnego w Stróży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGI.271.3.2023.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5977805,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: przebudowa, rozbudowa i zmiana przeznaczenia części pomieszczeń budynku dla potrzeb funkcjonowania Centrum Kulturalno-Sportowego w Rząśni, który obejmuje w szczególności następujący zakres:
a) wykonanie nowego pokrycia dachowego z płyt warstwowych nad halą sportową,
b) wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz orynnowania,
c) przebudowa pomieszczeń budynku na pomieszczenia Centrum Kulturalno Sportowego,
d) wykonanie tynków, gładzi gipsowych, okładzin ceramicznych i malowania na wszystkich nowoprojektowanych ścianach wewnętrznych,
e) malowanie wszystkich ścian wewnętrznych i sufitów w pomieszczeniach,
f) wymiana poręczy i pochwytów przy pochylni dla niepełnosprawnych w korytarzu wewnątrz budynku,
g) wykonanie nowych i przebudowa istniejących instalacji z branży elektrycznej i sanitarnej,
h) wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych oraz wykładziny PCV w pomieszczeniach,
i) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
j) wymiana zużytych grzejników na nowe,
k) rozbudowa budynku o pomieszczenie sali fitnessu i przedsionka wraz z wykonaniem fundamentów, murów, pokrycia dachowego, obsadzenia stolarki i prac instalacyjnych i wykończeniowych
l) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
m) wymiana sufitów kasetonowych nad świetlicą i jadalnią,
n) malowanie elewacji zewnętrznej,
o) wykonanie nowej opaski chodnikowej wokół budynku z kostki betonowej,
p) wykonanie nowej instalacji odgromowej,
q) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, która zostanie zlokalizowana na południowej połaci dachowej hali sportowej,
r) wzmocnienie konstrukcji stalowych wiązarów nad pomieszczeniem hali sportowej,
s) dodanie dodatkowych mieczy dla płatwi w istniejących drewnianych więźbach dachowych,
t) remont tarasu zewnętrznego – ułożenie nowego utwardzenia tarasu z kostki betonowej oraz wykonanie nowej poręczy i barierki,
u) remont schodów zewnętrznych przy wejściach do hali sportowej na schody z kostki betonowej,
v) wykonanie zagospodarowania terenu poprzez roboty brukarskie (parkingi, utwardzenie placu, opaska wokół budynku)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 3491862,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: zagospodarowanie terenu w miejscowości Stróża poprzez utworzenie miejsca sportowo- rekreacyjnego wokół zabytkowego pałacu, który obejmuje w szczególności następujący zakres:
a) Wykonanie robót rozbiórkowych (ogrodzenie, rozbiórka pozostałości fundamentów/murków znajdujących się na terenie w części zachodniej, działki rozbiórka istniejących nawierzchni utwardzonych, rozbiórka metalowych części konstrukcji huśtawek, części kosza do gry w koszykówkę oraz metalowych bramek)
b) Wykonanie wycinki drzew kolidujących z inwestycją
c) Wykonanie ciągów pieszych ciągów pieszo jezdnych, jezdnych oraz miejsc postojowych
d) Wykonanie boiska (Boisko zewnętrzne wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy naturalnej kładzionej w rolkach wyznaczone linie i wyposażenie. Wymiary boiska: 30x50m, oświetlenie boiska, piłkochwyty )
e) Wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej i lamp oświetlenia zewnętrznego (złącza kablowe, rozdzielnice)
f) Wykonanie nowych nasadzeń,
g) Wykonanie remontu istniejącego placu zabaw
h) Wykonanie terenów zielonych i montaż małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery)
i) Uwaga przedmiot zamówienia określony powyżej dotyczący zagospodarowania terenu jest częścią dokumentacji projektowej obejmującej również roboty dotyczące zabytkowego pałacu. Niniejszym zamówieniem objęte są tylko i wyłącznie prace dotyczące zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1551589,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4377280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5980936,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4377280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAFORM sp. z o.o. sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732865699

7.3.3) Ulica: ul. Poselska

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4377280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1551589,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3825939,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1551589,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-BRUK Radosław Telenga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691387257

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Romualda Traugutta

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1551589,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.