eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warnice › Zagospodarowanie boiska sportowego oraz terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Barnim, gm. Warnice - Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie boiska sportowego oraz terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Barnim, gm. Warnice - Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 5612890

1.5.8.) Numer faksu: 91 5612890

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.warnice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie boiska sportowego oraz terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Barnim, gm. Warnice - Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d876b3f-b404-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002597/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie boiska sportowego oraz terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Barnim, gm. Warnice - ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.20.2022.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256434,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zagospodarowanie boiska sportowego oraz terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Barnim, gm. Warnice – ETAP I.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 35/2 obr. 0007 Barnim gm. Warnice
3. Zakres prac – zagospodarowania boiska sportowego oraz terenu sportowo-rekreacyjnego w m. Barnim, gm. Warnice – ETAP I obejmuje:
1) Obsługę geodezyjną,
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie:
- zagospodarowania terenu,
- budowy boiska do koszykówki,
- budowy boiska do siatkówki,
- Street workout,
- placu zabaw,
- miejsca do biesiad - altana systemowa drewniana wraz z zagospodarowaniem terenu,
- elementy małej architektury (latarnie, ławki, kosze na śmieci).
3) Zamawiający informuje, iż w związku koniecznością zapewnienia prawidłowej eksploatacji oświetlenia solarnego dopuszcza zastosowanie lamp solarnych, które emitują światło jednostronnie,
4) Zamawiający informuje, iż dopuszcza zastosowanie obrzeży zwykłych betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem na boisku do koszykówki i siłowni typu street workout placu zabaw i boisku do siatkówki pod warunkiem, że zastosowane rozwiązanie techniczne będą gwarantowały bezpieczeństwo w trakcie użytkowania oraz będą rozwiązaniem o parametrach eksploatacyjnych nie gorszych niż zastosowanie obrzeży gumowych.
3) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych,
4) opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa,
5) inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną.
UWAGA: Etap I inwestycji nie obejmuje budowy:
a. boiska piłkarskiego - wszystkich elementów związanych ze strefą „2” Boisko piłkarskie, tj, działu nr 3 przedmiaru poz. 12d.3-17d.3.
b. Skateparku - wszystkich elementów związanych ze strefą „3” Skatepark, tj, działu nr 4 przedmiaru poz. 18d.4-30d.4.
c. trybuny sportowej, tj. działu nr 9 przedmiaru poz. 62.d.9.
opisanych w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
Obliczając cenę ofertową za realizację przedmiotu zamówienia należy uwzględnić, iż w Etapie I nie będzie budowane: boisko sportowe, skatepark oraz trybuna sportowa.
4. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z: projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, uwzględniając zakres prac objętych Etapem I inwestycji.
5. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów opisanych w SWZ, projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499616,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499616,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499616,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. ISOBAU-POLSKA Jarosław Stacherzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812541291

7.3.3) Ulica: Polskich Marynarzy 91/18

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-050

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499616,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.