Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej - świetlice wiejskie na terenie gminy Lutocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUTOCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poniatowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Lutocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-317
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6581001
1.5.8.) Numer faksu: 23 6581002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalutocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lutocin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aef6fae5-97e5-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej - świetlice wiejskie na terenie gminy Lutocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef6fae5-97e5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008266/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej – świetlice wiejskie na terenie gminy Lutocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FIN.271.3.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2512657,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej – świetlice wiejskie na terenie gminy Lutocin”
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac na 12 obiektach, tj.
1) Świetlica Wiejska w Szońcu – adres: Szoniec 10
2) Świetlica Wiejska w Dębówce – adres: Dębówka 30A
3) Świetlica Wiejska w Chraponi – adres: Chrapoń 1
4) Świetlica Wiejska w Jonnem – adres: Jonne 35
5) Świetlica Wiejska w Obrębie – adres: Obręb 7
6) Świetlica Wiejska w Swojęcinie – adres: Swojęcin 21
7) Świetlica Wiejska w Siemcichach – adres: Siemcichy 23
8) Świetlica Wiejska w Chromakowie – adres: Chromakowo 42
9) Świetlica Wiejska w Serokach – adres: Seroki 27A
10) Świetlica Wiejska w Mojnowie – adres: Mojnowo 63
11) Świetlica Wiejska w Przeradzu Małym – adres: Przeradz Mały 29
12) Świetlica Wiejska w Przeradzu Wielkim – adres: Przeradz Wielki 14A
Na obiektach, na których dokonano już częściowej wymiany pokrycia, dalszą wymianę pokryć wykonać należy z zastosowaniem materiałów użytych pierwotnie – dotyczy rodzaju i kolorystyki pokrycia dachowego.
Zakres prac obejmuje m.in:
ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji,
wymianę pokryć dachowych wraz z utylizacją azbestu,
ocieplenie dachu,
wykonanie instalacji odgromowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 10 - Przedmiar robót
Załącznik Nr 11 - Kosztorys ofertowy
UWAGA: Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z realizacji prac nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja II
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2921250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3498500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2921250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "REM-BUD" J.KAROWSKI, A.PIKALSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610342808
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 10 lokal 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2921250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.