eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj. lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. - 06.05.2022 r. dot. projektu (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj. lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. – 06.05.2022 r. dot. projektu (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj. lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. – 06.05.2022 r. dot. projektu (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43565780-ae88-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach konferencji (pełna nazwa w inf. dodatk.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Bezpieczeństwo w ruchu drogowym na obszarze przygranicznym -polsko niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia-Polska 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16852,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj.lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. – 06.05.2022 r. dot. projektu pn. „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym na obszarze przygranicznym-polsko niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia-Polska 2014-2020.

2.Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego w powiecie świebodzińskim. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi (tj. noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali) były wykonane w jednym obiekcie zgodnie z adresem wskazanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Obiekt powinien spełniać kategorie co najmniej ośrodka szkoleniowo – wypoczynkowego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Zakwaterowanie dla 56 osób (jeden nocleg):
• 05.05.2022 r. – przyjazd oraz zakwaterowanie uczestników do godziny 10:00,
• 06.05.2022 r. – wymeldowanie i wyjazd wszystkich uczestników do godz. 16:00.
b) Śniadanie dla 56 osób w dniu 06.05.2022 r.
c) Obiad dla 56 osób w dniach 05 i 06.05.2022 r.
d) Kolacja dla 56 osób w dniu 05.05.2022 r.
e) Pobyt rozpoczyna się i kończy obiadem.
f) Wynajęcie sali w dniach:
• 05.05.2022 r. w godz. 8:00 – 18:00,
• 06.05.2022 r. w godz. 8:00 – 16:00.
4. Termin realizacji zamówienia: 2 dni licząc od 05.05.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25045,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25045,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25045,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA – BIEDROŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077

7.3.3) Ulica: UL.BIAŁOSTOCKA 47,

7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Hotel Picaro & Restauracja Pod Strzechą, Stok 4, 66-220 Łagów Lubuski/ w części (zakresie) usługa noclegowa. gastronomiczna, wynajem sali szkoleniowej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25045,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji : 2 dni licząc od 05.05.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.