eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawa"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618593430

1.5.8.) Numer faksu: 618593429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81e97ab-dfb1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000654/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Nadzór inwestorski- Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawaa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa na dofinansowanie projektu pt. Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawa długości 1120m”w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Zam. dofinansowane z EFRR.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawa.
2. Zamówienie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Umowa o dofinansowanie Projektu pt. Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki-Szreniawa w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” Poddziałania 3.3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
3. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
4. Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje:
1) Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem między innymi następujących podstawowych elementów drogi:
- zabezpieczenie/przebudowa infrastruktury technicznej,
- budowę oświetlenia ścieżki rowerowej,
- budowa ścieżki rowerowej,
- wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni jezdni,
- przebudowa zjazdów, budowa peronów przystankowych.
2) Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in.:
- przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję,
- kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją warunków
zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu,
- składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania,
- współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji,
- koordynację i nadzór nad inwestycją i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu,
- weryfikację dokumentacji powykonawczej,
- uczestnictwo w radach budowy,
- w przypadku zejścia Wykonawcy robót z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w
inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę,
- kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowy i harmonogram rzeczowo-finansowy,
- przedkładanie na żądanie Zamawiającego cyklicznych danych dotyczących postępu robót,
harmonogramu rzeczowo-finansowego a także wszelkich raportów i sprawozdań
Szczegółowy zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego został określony w załączniku nr 1 do
projektowanych postanowień umowy.
3) Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zakres inwestycji określa dokumentacja, udostępniona w ogłoszonym postępowaniu przetargowym pn.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2495P Komorniki – Szreniawa na platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/473914

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961012875

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowa 3/4

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.