Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101834/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00102675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Ramię hydrauliczne wysięgnikowe z głowicą koszącą i sterowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552482441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdppaslek@zdppaslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-584d6027-b102-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ramię hydrauliczne wysięgnikowe z głowicą koszącą i sterowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-584d6027-b102-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004678/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Ramię hydrauliczne wysięgnikowe z głowicą koszącą i sterowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM.252.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostarczenie nowej (bez przebiegu eksploatacyjnego) kosiarki wysięgnikowej oraz ciężkiej głowicy bijakowej do koszenia krzaków o niżej określonych parametrach technicznych:
• obrót ramienia w poziomie min. 90 stopni,
• zakres roboczy poziomy min 6 m od osi ciągnika,
• niezależne systemy zasilania głowicy i siłowników,
• pompa główna żeliwna o pojemności min 65cm3
• system głowicy pływającej,
• moc ramienia koszącego min. - 60KM,
• sterowanie elektryczne poprzez Joystick,
• regulacja wysokości cięcia,
• maksymalna średnica ciętych i rozdrabnianych odrostów - do 10cm,
• dwukierunkowa praca wału tnącego,
• obroty wału tnącego min 3000 obr/min,
• łańcuchy ochronne przednie,
• siłownik otwierania klapy przedniej,
• płozy wymienne,
• licznik godzin pracy,
• szerokość robocza głowicy - min. 120 cm,
• Młotki bijakowe typu H, praca w dwóch kierunkach,
• obrót młotka wokół własnej osi - 360o
• brak możliwości uderzania młotka o rurę rotora,
2) Wykonawca zapewnia:
• Gwarancję na okres minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia maszyny,
• dokumentację techniczno-ruchową maszyn,
• Oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest jego własnością, pozostaje wolny od wad fizycznych i prawnych, nie mają do niego prawa osoby trzecie, nie jest przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia.
• Dostawę maszyn na swój koszt do siedziby Zamawiającego tj. do Zarządu Dróg Powiatowych w Pasłęku, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk.
• Montaż maszyn na wskazanym przez Zamawiającego ciągniku rolniczym.
Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy.
3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
5) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158224,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158224,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158224,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLMEX Karol Misiuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8640000958
7.3.3) Ulica: Ks. P. Ściegiennego
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158224,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-24INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.