eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ugi zwi±zanej z zakupem przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez MRiPS



Og³oszenie z dnia 2021-08-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi zwi±zanej z zakupem przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez MRiPS

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO RODZINY I POLITYKI SPO£ECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/rodzina

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi zwi±zanej z zakupem przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez MRiPS

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55681ba3-00cb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00154665

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010680/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.15 Zakup przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Spo³ecznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 ustawy informuje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
- komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji oraz o ile podpis jest wymagany, uprawnienia do instalacji oprogramowania potrzebnego do obs³ugi podpisu elektronicznego: pamiêæ min. 2GB RAM, Procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje.
- zainstalowana przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji - Mozilla FireFox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Microsoft Edge w przypadku IE minimalnie wersja 10.0. W przypadku konieczno¶ci z³o¿enia podpisu przegl±darka Microsoft Edge jest nierekomendowana, ze wzglêdu na ograniczenia techniczne ze z³o¿eniem podpisu elektronicznego wystêpuj±ce dla tej przegl±darki.
- w³±czona obs³uga JavaScript.
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
- dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES.
- dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.
- Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data"- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
- W celu wej¶cia na Platformê, umo¿liwiaj±c± m.in. zapoznanie siê z tre¶ci± SWZ czy z³o¿enie oferty wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie za³o¿yli jeszcze konta zobligowani s± do uprzedniej, bezp³atnej rejestracji. Szczegó³y rejestracji wskazane s± w „Instrukcja_One Place_Wykonawca”.
- Zamawiaj±cy zwraca uwagê, i¿ proces akceptacji w przypadku poprawnie wprowadzonych danych we wniosku rejestracyjnym trwa do 24 godzin w dni robocze, a je¿eli wniosek zawiera niepe³ne lub b³êdne dane, mo¿e zostaæ odrzucony co mo¿e skutkowaæ konieczno¶ci± ponownego z³o¿enia wniosku.
- W przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy nale¿y kontaktowaæ siê z serwisem dostêpnym codziennie, od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
1) pod numerem telefonu: 22 576-88-00;
2) pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
Ofertê wraz z za³±cznikami sporz±dza siê w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion±, o której mowa w pkt 1.1 ppkt 3 SWZ. O¶wiadczenia podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, powinny zostaæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez ka¿dego z nich w zakresie w jakim potwierdzaj± okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rodziny i Polityki Spo³ecznej;
􀀀 w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iodo@mrips.gov.pl;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ¦wiadczenie us³ugi zwi±zanej z zakupem przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Spo³ecznej - znak sprawy: 14/DKP/TP/2021.
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);
􀀀 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
􀀀 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
􀀀 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/DKP/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga zwi±zana z zakupem przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych na potrzeby kampanii informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Spo³ecznej:
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2 do SWZ – wzór umowy wraz z za³±cznikami, a w szczególno¶ci za³±cznik nr 3 do umowy pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79970000-4 - Us³ugi publikacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia plików graficznych, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin przygotowania media planu, o którym mowa w § 2 ust. 4 wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ – lub w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - równie¿ wykonuje co najmniej dwie us³ugi. Ka¿da z tych us³ug dotyczy³a ³±cznie przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej oraz na portalach internetowych, o warto¶ci co najmniej 425 000,00 z³ brutto.
Uwaga!
• Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jeden/± kontrakt/umowê.
• W przypadku us³ug bêd±cych w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie warto¶ci danej us³ugi dotycz± czê¶ci umowy ju¿ zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczêcia wykonywania us³ugi do up³ywu terminu sk³adania ofert) i t± warto¶æ zrealizowanej us³ugi wykonawca obowi±zany jest podaæ w wykazie, o którym mowa w pkt 8.4.1 SWZ.
• W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci 1 podmiot.su do rejestru lub ewidencji;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu us³ug spe³niaj±cych wymogi okre¶lone w pkt 7.1.3.4 SWZ, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty
potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik 3 SWZ;
Uwaga!
W przypadku przedstawienia us³ug wykonanych (zakoñczonych) do wykazu nale¿y bezwzglêdnie za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, tj. wystawiony po ich zakoñczeniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.4.2 SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono
upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 8.5 SWZ, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.2 SWZ, je¿eli mo¿e
je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa pkt 8.4.1. SWZ dotyczy us³ug, w których
wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
W przypadku:
1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wspólników spó³ki cywilnej – ka¿dy podmiot wystêpuj±cy wspólnie lub ka¿dy wspólnik spó³ki cywilnej winien z³o¿yæ odrêbnie o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 8.4.1-8.4.2 SWZ.
2) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w pkt 7.3 SWZ – ka¿dy podmiot winien z³o¿yæ odrêbnie o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt 8.4.2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do postêpowania wykonawca obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- w pieni±dzu – przelewem na rachunek bankowy: NBP 67 1010 1010 0088 4613 9120 0000 z dopiskiem „wadium – znak sprawy: 14/DKP/TP/2021”;
- w formach niepieniê¿nych:
1) gwarancjach bankowych;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w formach niepieniê¿nych, o których mowa w pkt 10.2.2 SWZ, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do bezwarunkowej - na pierwsze ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert± - wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniê¿nych, nale¿y wraz z ofert± z³o¿yæ orygina³ dokumentu wadialnego w postaci dokumentu elektronicznego.
5. Brak wniesienia wadium, wadium wniesione w sposób nieprawid³owy, brak utrzymania wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, lub z³o¿enie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) musz± spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± obowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do:
a) reprezentowania ich w postêpowaniu albo,
b) reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) pe³nomocnictwo – dokument wytworzony w postaci elektronicznej – musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± i zawieraæ tak¿e wskazania:
a) przedmiotu zamówienia, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z okre¶leniem adresu i siedziby.
3) pe³nomocnictwo to musi byæ udzielone przez ka¿dego z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion± ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Pozosta³e wymagania okre¶lone s± w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dopuszczalna jest w przypadku:
1) istotnych zmian prawa, odnosz±cych siê wprost do przedmiotu zamówienia, które mog± mieæ wp³yw na warstwê merytoryczn± zamówienia. Zmiany bêd± polega³y na dostosowaniu przedmiotu umowy do obowi±zuj±cego stanu prawnego;
2) stanów nadzwyczajnych – innych ni¿ wskazane w § 11 ust. 1,
3) ujawnienia w umowie oczywistych omy³ek pisemnych lub rachunkowych w stosunku do tre¶ci oferty, co skutkowaæ bêdzie zast±pieniem ich w³a¶ciwymi warto¶ciami czy sformu³owaniami.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mog± spowodowaæ zwiêkszenia maksymalnej warto¶ci wynagrodzenia brutto okre¶lonej w § 4 ust. 1.
Uwaga!
Pe³na tre¶æ zapisu zmiany umowy znajduje siê w § 12 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy ¿±da od wybranego w postêpowaniu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 3 % ceny brutto oferty.
17.2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy nale¿y wnie¶æ przed zawarciem umowy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
17.2.1. w pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy: NBP 97 1010 1010 0088 3313 9120 0000.
– z dopiskiem „zabezpieczenie – znak sprawy: 14/DKP/TP/2021”.
17.2.2. w formach niepieniê¿nych:
1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
17.3. Zabezpieczenie z³o¿one w formach, o których mowa w pkt 17.2.2 SWZ musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do bezwarunkowej – na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, do wysoko¶ci kwoty gwarantowanej lub porêczonej – wyp³aty Zamawiaj±cemu ¿±danej kwoty w ramach pokrycia roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
17.4. Na pisemny wniosek wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy zaliczy na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Uwaga: w przypadku gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w jednej z form, o których mowa w pkt 17.2.2 SWZ, Wykonawca zobowi±zany jest uzgodniæ z Zamawiaj±cym tre¶æ dokumentu.


Przekazanie dokumentów elektronicznych, w tym ofert nastêpuje za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z wymogami okre¶lonymi „rozporz±dzeniu w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji”. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu przez wykonawcê Oferty wraz z za³±cznikami, jest Platforma dostêpna pod adresem https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/ Korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem (z wy³±czeniem Ofert wraz z dokumentami wyszczególnionymi w pkt 2 SWZ), nale¿y przekazywaæ drog± mailow± na adres
zamowienia@mrips.gov.pl ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania, którego dotyczy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.