Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Mikroinstalacja PV – montaż paneli fotowoltaicznych oraz modernizacja oświetlenia wbudowanego korytarzy Szkoły Podstawowej w Cieszkowie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41
1.5.2.) Miejscowość: Cieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.cieszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Mikroinstalacja PV – montaż paneli fotowoltaicznych oraz modernizacja oświetlenia wbudowanego korytarzy Szkoły Podstawowej w Cieszkowie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6320cc70-724f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066122/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja SP w Cieszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 środki REACT-EU w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.,271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania „Mikroinstalacja PV – montaż paneli fotowoltaicznych oraz modernizacji oświetlenia wbudowanego korytarzy Szkoły Podstawowej w Cieszkowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację zasilania 400/230V, budowe nowej fotowoltaiki i modernizację oświetlenia ogólnego, awaryjnego w budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie przy ul. Grunwaldzkiej 3, 56-330 Cieszków.
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania:
Zadanie 1) Mikrointslacja PV – montaż paneli fotowoltaicznych na dachu SP Cieszków
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż na dachu płaskim SP Cieszków paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 41,4 kWp zainstalowanych na typowej konstrukcji montowanej na połaci dachu i obejmuje:
- montaż skrzynki rozdzielnicy PV,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych,
- montaż falownika,
- montaż modułów fotowoltaicznych na dachu budynku
Zadanie 2) Modernizacja oświetlenia wbudowanego korytarzy SP Cieszków
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejących opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne tylu LED oraz wykonanie na drogach ewakuacyjnych pionowych i poziomych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa pn. „Instalacja fotowoltaiczna i oświetlenie korytarzy Szkoły” wykonana przez EKOBUD Projektowanie Konsuting Marek Babicki, ul. Piwowarska 3, 54-066 Wrocław, z dnia 03 czerwca 2021r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565100,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313590,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-VAR SPÓLKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912553938
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszotary
7.3.5) Kod pocztowy: 59-222
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313590,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 139 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.