eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLUB SPORTOWY "GÓRNIK" POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021391487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kopalniana 4

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klub@ksgornik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksgornik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność sportowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc03080-5d88-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 9 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 9 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów.
b) Zamawiający nie ponosi także opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport autokarów na oraz w trakcie kilkudniowych turniejów sportowych, także ogólnopolskich,
c) wymagany będzie transport na oraz w trakcie pobytu na meczach kontrolnych na terenie kraju i za granicą (Niemcy, Czechy), możliwe kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 22.000 kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
4. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie Zamawiającego do powrotu do siedziby Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
6. Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy.
7. Wskazane w ust. 3 pkt 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 73796,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 17 miejsc.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 17 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej trzema busami posiadającymi minimum 17 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
b) Zamawiający nie ponosi także opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport autokarów na oraz w trakcie kilkudniowych turniejów sportowych, także ogólnopolskich,
c) wymagany będzie transport na oraz w trakcie pobytu na meczach kontrolnych na terenie kraju i za granicą (Niemcy, Czechy), możliwe kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 8.500. kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
4. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie Zamawiającego do powrotu do siedziby Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
6. Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy.
7. Wskazane w ust. 3 pkt 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 34629,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 23 miejsc.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe busem minimum 23 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma busami posiadającymi minimum 23 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
b) Zamawiający nie ponosi także opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport autokarów na oraz w trakcie kilkudniowych turniejów sportowych, także ogólnopolskich,
c) wymagany będzie transport na oraz w trakcie pobytu na meczach kontrolnych na terenie kraju i za granicą (Niemcy, Czechy), możliwe kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok. 15.000 kilometrów.
7) Zamawiający wymaga posiadanie przez Wykonawcę jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
4. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie Zamawiającego do powrotu do siedziby Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
6. Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy.
7. Wskazane w ust. 3 pkt 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 70203,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres:
1) Zamówieniem objęte są usługi przewozu zawodników i trenerów klubu na treningi i zawody sportowe od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy
2) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem minimum 49 miejsc.
3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma autobusami posiadającymi minimum 49 miejsc siedzących, wyposażonymi w klimatyzację, barek kawowy, WC, DVD, pilota, a także w system E-TOLL. Pojazdy w kolorze białym. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
4) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający pokryje koszt związany z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów na mecze i turnieje kilkudniowe.
b) Zamawiający nie ponosi także opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
5) Zamawiający podaje przybliżone dane, przydatne do skalkulowania przedmiotu zamówienia:
a) największa ilość kursów będzie miała miejsce na terenie całego kraju,
b) wymagany będzie transport autokarów na oraz w trakcie kilkudniowych turniejów sportowych, także ogólnopolskich,
c) wymagany będzie transport na oraz w trakcie pobytu na meczach kontrolnych na terenie kraju i za granicą (Niemcy, Czechy), możliwe kilkudniowe,
d) transport na zimowe i letnie obozy sportowe na terenie kraju.
6) Szacowana wielkość zamówienia w czasie trwania umowy ok 20.000 kilometrów.
7) W przypadku składania oferty wymagane jest posiadanie jednego pracownika na jeden pojazd (w przypadku wyjazdów dłuższych niż dozwolone zgodnie z obowiązującym czasem pracy jednego kierowcy wymagane jest zapewnienie dwóch kierowców dla jednego pojazdu)
4. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu
w siedzibie Zamawiającego do powrotu do siedziby Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
6. Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 4 Umowy.
7. Wskazane w ust. 3 pkt 6 ilości km mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości km
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie rzeczywistych ilości przejechanych km i ceny jednostkowej brutto za 1 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 107962,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem lub busem minimum 17 miejsc” – ryczałt - przejazdy do 30 km w jedną stronę.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 2 obejmuje zakres:
1) Przewóz zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe autobusem lub busem minimum 17 miejsc.
2) Wykonawca powinien dysponować co najmniej trzema autobusami lub busami posiadającymi minimum 17 miejsc siedzących, z klimatyzacją, wyposażonymi w system E-TOLL. Rok produkcji pojazdów: nie starsze niż 2010 r.
3) Informacje szczegółowe:
a) Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z noclegami i wyżywieniem kierowcy oferenta podczas zleconych wyjazdów.
b) Zamawiający nie ponosi także opłat za tzw. „postojowe”.
c) Wykonawca zobowiązuje się podstawić pojazdy na terenie Polkowic w miejscu i czasie wyznaczonym w zapotrzebowaniu.
d) Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
4) Szacowana ilość wyjazdów to około 100 wyjazdów w ciągu roku.
2. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia OC, AC, NNW i ważne badania techniczne pojazdu. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu
w siedzibie Zamawiającego do powrotu do siedziby Zamawiającego albo do miejsca wskazanego przez Zamawiającego jako miejsce docelowe, zgodnie z informacją na zleceniu.
4. Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia płatności za świadczone usługi, na zasadzie rozliczenia bezgotówkowego, którego zasady określono w § 5 Umowy.
5. Wskazane w ust. 3 pkt 4 ilości wyjazdów mają charakter orientacyjny i Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu niewykorzystania lub też z możliwością przekroczenia wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia ilości wyjazdów.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywało na podstawie ryczałtu po każdym zamówionym zleceniu (przejazdy do 30 km w jedną stronę).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferta złożona przez Wykonawcę JULA TRANS Natalia Wołoszyn, ul. Krzemieniecka 20A/4, 59-300 Lubin na część 1,2, 3, 4 i 5, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) b) i c), 3) oraz pkt 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), natomiast oferta uznana za najkorzystniejszą, tj. oferta nr 2 złożona przez: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr, ul. Kusocińskiego 15, 59-300 Lubin, w zakresie każdej z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 w/w postępowanie podlega unieważnieniu w zakresie wszystkich części.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferta złożona przez Wykonawcę JULA TRANS Natalia Wołoszyn, ul. Krzemieniecka 20A/4, 59-300 Lubin na część 1,2, 3, 4 i 5, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) b) i c), 3) oraz pkt 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), natomiast oferta uznana za najkorzystniejszą, tj. oferta nr 2 złożona przez: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr, ul. Kusocińskiego 15, 59-300 Lubin, w zakresie każdej z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 w/w postępowanie podlega unieważnieniu w zakresie wszystkich części.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferta złożona przez Wykonawcę JULA TRANS Natalia Wołoszyn, ul. Krzemieniecka 20A/4, 59-300 Lubin na część 1,2, 3, 4 i 5, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) b) i c), 3) oraz pkt 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), natomiast oferta uznana za najkorzystniejszą, tj. oferta nr 2 złożona przez: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr, ul. Kusocińskiego 15, 59-300 Lubin, w zakresie każdej z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 w/w postępowanie podlega unieważnieniu w zakresie wszystkich części.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferta złożona przez Wykonawcę JULA TRANS Natalia Wołoszyn, ul. Krzemieniecka 20A/4, 59-300 Lubin na część 1,2, 3, 4 i 5, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) b) i c), 3) oraz pkt 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), natomiast oferta uznana za najkorzystniejszą, tj. oferta nr 2 złożona przez: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr, ul. Kusocińskiego 15, 59-300 Lubin, w zakresie każdej z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 w/w postępowanie podlega unieważnieniu w zakresie wszystkich części.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferta złożona przez Wykonawcę JULA TRANS Natalia Wołoszyn, ul. Krzemieniecka 20A/4, 59-300 Lubin na część 1,2, 3, 4 i 5, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) b) i c), 3) oraz pkt 6) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), natomiast oferta uznana za najkorzystniejszą, tj. oferta nr 2 złożona przez: Transport Osobowo-Towarowy Szkarupski Piotr, ul. Kusocińskiego 15, 59-300 Lubin, w zakresie każdej z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 w/w postępowanie podlega unieważnieniu w zakresie wszystkich części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.