eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 wraz z modernizacją istniejącego budynku - numer postępowania 5/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 wraz z modernizacją istniejącego budynku - numer postępowania 5/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 wraz z modernizacją istniejącego budynku - numer postępowania 5/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51eaace-a5fd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa Przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 wraz z modernizacją istniejącego budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1605218,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku przedszkola nr 74 przy ul. Wolskiej 79 w Warszawie wraz z modernizacją istniejącego budynku w szczególności:
a) remont wszystkich łazienek w budynku,
b) remont lub wymiana podłóg oraz listew przypodłogowych w wybranych pomieszczeniach,
c) wymiana drzwi wewnętrznych,
d) wyprawki poinstalacyjne, wykonanie prac tynkarskich wraz z malowaniem w wybranych pomieszczeniach,
e) wymiana stopnic i podstopnic głównej klatki schodowej,
f) remont lastryko na technicznej klatce schodowej,
g) remont balustrad, pochwytów i poręczy klatek schodowych,
h) zabudowy meblarskie oraz inne ew. drobne prace,
i) wydzielenie pomieszczeń rozdzielni gastronomicznych z magazynem wózków na obu kondygnacjach (w pobliżu łącznika),
j) zmiany aranżacyjne w obrębie zaplecza kuchennego na piętrze (z przeznaczeniem na dodatkowe pomieszczenie biurowe),
k) zmiany aranżacji funkcjonalnej na parterze (połączenie pomieszczeń administracyjnych w jedno, wydzielenie dodatkowego pomieszczenia biurowego oraz aneksu w miejscu nieużytkowanej szatni dla dzieci),
l) całościową wymianę instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
m) wymiana instalacji hydrantowej z montażem nowych hydrantów w nowych lokalizacjach (poza obrysem klatki schodowej, dodatkowy hydrant w piwnicy),
n) wydzielenie w piwnicy pomieszczenia pompowni (hydroforni) pożarowej z zestawem do podnoszenia ciśnienia,
o) wymiana instalacji wod.-kan. w budynku z postawieniem niedawno wymienionych poziomów ciepłej wody i cyrkulacji (w piwnicy),
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) wielobranżowy projekt wykonawczy;
b) projekt techniczny hydroforni;
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) przedmiary robót, służące do celów informacyjnych i pomocniczych;
oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z wymienioną dokumentacją projektową
4) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące wykonywania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, gdyż roboty stanowiące przedmiot zamówienia wzajemnie się przenikają, większość należy wykonywać bezpośrednio jedna po drugiej w reżimie technologicznym. Ponadto roboty budowlane będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie z czynnym obiektem, będącym budynkiem oświatowym szkoły. Organizacja robót musi uwzględniać wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Powierzchnia netto całego budynku (jednej kondygnacji podziemnej oraz dwóch kondygnacji nadziemnych) wynosi 772 m2, powierzchnia użytkowa całości 529,8 m2, co nie jest obszarem pozwalającym na podział i nie wskazuje na możliwość racjonalnych prac więcej niż jednego Wykonawcy jednocześnie. Dodatkowo informujemy, że wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
6) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
7) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
8) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
8) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2416395,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1820000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUCHMAX, KRZYSZTOF SUCHENEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241002625

7.3.3) Ulica: Stanisława Augusta Poniatowskiego 26

7.3.4) Miejscowość: Jadów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-280

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres prac, tj. roboty ogólnobudowlane - stanowiące 40% wartości przedmiotu umowy Wykonawca wykona przy pomocy podwykonawców


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.