eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego w Rykach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego w Rykach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 43

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-076

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego w Rykach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d559ffb-bca3-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075076/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Rejonowego w Rykach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 6) w związku z art. 304 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zgodnie, z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostały odrzucone na podstawie art. 146 ust. 1 pkt 2 albo nie zostały złożone żadne oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub, ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.ZP. - 2824 - 20/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552309,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
usługi ochrony osób i mienia:
a) realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia:
• stałej,
• stałym dozorze sygnałów alarmowych,
• interwencji grupy szybkiego reagowania,
• zdalnym dozorze systemów alarmowych,
• asyście kluczy w czasie tzw. dyżuru aresztanckiego,
• asyście przy otwieraniu i zamykaniu budynku,
• obsłudze dźwigu/platformy dla osób niepełnosprawnych,
b) usługę zabezpieczenia technicznego, polegającą na konserwacji urządzeń: prześwietlarki bagażu i bramowego wykrywacza metali, świadczonych w lokalizacji Sądu Rejonowego w Rykach przy ul. Kościuszki 15 i ul. Kościuszki 21, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Zaproszenia do Negocjacji (Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519601,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519601,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519601,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia Reflex Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HERO5 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-22-85-281

7.3.3) Ulica: ul. Warecka 9/55

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-034

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierza następującą część do realizacji Podwykonawcom:

1) Alfa-System Sp. z o. o. ul. Żernicka 178-180, 54-510 Wrocław – w zakresie konserwacja urządzeń;
2) RR Security Safety Sp. z o.o. – w zakresie działania grupy interwencyjnej, asysta kluczy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519601,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-01 do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podstawa faktyczna:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty. W dniu 10 lutego 2022 r. Zamawiający – Sąd Okręgowy w Lublinie wszczął postępowanie pod nazwą: „Usługi ochrony i usługi towarzyszące dla Sądu Okręgowego w Lublinie i sądów funkcjonalnych”. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Urzędowym Dzienniku Unii Europejskiej w dniu 15 lutego 2022 roku pod numerem 2022/S 032-082335. Postępowanie zostało podzielone na sześć zadań:
a. zadanie nr 1: Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 i 47 oraz plac Czechowicza 1;
b. zadanie nr 2: Sądu Rejonowego w Rykach przy ul. Kościuszki 15 i ul. Kościuszki 21;
c. zadanie nr 3: Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim przy ul. Stary Rynek 46:
d. zadanie nr 4: Sądu Rejonowego we Włodawie przy ul. Sejmowa 7, ul. Rynek 10A;
e. zadanie nr 5: Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57;
f. zadanie nr 6: Sądu Rejonowego w Kraśniku przy ul. Lubelskiej 81 oraz ul. Fabrycznej 6.

W dniu 22 marca 2022 roku odbyło się otwarcie ofert, na którym okazało się, że w zakresie Zadania numer 2 nie złożono żadnej oferty. W dniu 23 marca 2022 roku Zmawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania numer 2.

Z tych względów Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie wyżej wymienionych usług w trybie z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.