eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w 2023 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w 2023 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W JABŁONCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492812099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zukjablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukjablonka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4ca81427-594e-4b44-aa91-1e00a5ce5554

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, w 2023 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e775687b-8296-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054421/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz oraz zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych w 2023 roku z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 523250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jabłonka. Wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami.
2) Szacowana ilość odpadów w ciągu roku:
2.1) Ustabilizowany komunalny osad ściekowy (kod odpadu 19 08 05) w ilości około 650 ton

3) Wyszczególnienie punktów poboru odpadów z wymaganą wielkością pojemników, które wykonawca jest zobowiązany dostarczyć, oraz częstotliwością ich opróżniania:
3.1) Oczyszczalnia ścieków w Lipnicy Małej:
a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 6 Mg miesięcznie
- wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami;
- osad gromadzony w kontenerze o pojemności 12m3
- załadunek osadu po stronie Wykonawcy
3.2) Oczyszczalnia ścieków w Chyżnem:
a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 1,1 Mg miesięcznie
- wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości
ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych
obowiązującymi przepisami;
- osad gromadzony w workach o pojemności 120 litrów, które zapewnia
Zamawiający
- załadunek osadu po stronie Wykonawcy
3.2) Oczyszczalnia ścieków w Jabłonce:

a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 21 Mg miesięcznie
- wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń
wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości
ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych
obowiązującymi przepisami;
- osad gromadzony w kontenerze o pojemności 12m3
- załadunek osadu po stronie Wykonawcy

3.2) Oczyszczalnia ścieków w Podwilku:

a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 6 Mg miesięcznie
- wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń
wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości
ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych
obowiązującymi przepisami;
- osad gromadzony w kontenerze o pojemności 10m3
- załadunek osadu po stronie Wykonawcy

3.2) Oczyszczalnia ścieków w Zubrzycy Dolnej:

a) ustabilizowany komunalny osad ściekowy (19 08 05) ok. 20 Mg miesięcznie
- wywóz osadów będzie realizowany w systemie obsługi ciągłej według zgłoszeń
wywozu uzgodnionego z Zamawiającym, z częstotliwością dostosowaną do ilości
ich nagromadzenia zgodne z zachowaniem wymogów określonych
obowiązującymi przepisami;
- osad gromadzony w kontenerze o pojemności 12m3
- załadunek osadu po stronie Wykonawcy

- Za transport i zagospodarowanie odpadów odebranych z oczyszczalni ścieków odpowiada Wykonawca. Odpady winny być załadowane i transportowane własnym sprzętem Wykonawcy.
- Odbiór i transport odpadów odbywał się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku sprzętu Wykonawcy.
- Na podstawie zlecenia telefonicznego lub przesłanego drogą faksową lub elektroniczną wystawionego przez Zakład Usług Komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do odbioru osadu o kodzie 19 08 05 w czasie zgodnym z czasem reakcji odbioru odpadu, który Wykonawca deklaruje na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
- Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa powyżej odbywać się będzie każdorazowo na podstawie „Karty przekazania odpadu” wystawianej przez Zamawiającego w systemie BDO po wcześniejszym zważeniu odpadu. Potwierdzenie przyjęcia odpadów o których mowa odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i rejestracją w BDO.
- Karty przekazania odpadów będą wystawiane indywidualnie dla każdej oczyszczalni z osobna.
- Wyżej wymienione odpady będą każdorazowo ważone na atestowanej wadze najazdowej którą dysponuje Zamawiający zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków w Jabłonce pod adresem: 34-480 Jabłonka, ul. Otrębowa 19.
- Wykonawca przejmuje od Zamawiającego z chwilą przekazania odpadów odpowiedzialność za ich odbiór, transport, zagospodarowanie, wykorzystanie lub unieszkodliwienie
Odpady do czasu ich odbioru przez Wykonawcę są tymczasowo składowane na terenie oczyszczalni ścieków.
Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych może odbywać się metodami przewidzianymi przez przepisy prawa.

Warunki wymagane od wykonawcy:
• wywóz, transport i zagospodarowanie odpadów zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów tj. transportujący jak i przejmujący odpady muszą być zarejestrowani w systemie BDO
• transport osadów środkiem Wykonawcy spełniającym wymogi przewozu odpadów mazistych, (co najmniej 4 samochody)
• systematyczny odbiór i wywóz osadów również w okresie zimowym,
• zagospodarowanie osadów w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami.
• solidność i niezawodność wykonywanej usługi.
3) Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez oczyszczalnie.
4) Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nie osiągnięcie wskazanych wielkości.
5) Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
6) Zamawiający wyznaczy miejsce postoju kontenerów dogodne do opróżnienia

4. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych
CPV – 90511000-2 – Usługa wywozu odpadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 663390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FCC Podhale Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KOP Sp. zo.o. KOMPOSTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352867368

7.3.3) Ulica: Jana Pawła 115

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.