Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064635/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB w podziale na pięć części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301591815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franowo 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-302
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podgik.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB w podziale na pięć części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76d39a25-93b7-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w podziale na trzy części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064635/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKG.GPZ.2111.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa dla jednostki ewidencyjnej miasto Kórnik.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część I – 23 862,00 zł.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ:
Część I – Załącznik nr 1a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 14050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa dla jednostki ewidencyjnej gmina Czerwonak.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część II – 31 242,00 zł.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ:
Część II – Załącznik nr 1b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 18550,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa dla jednostki ewidencyjnej gmina Pobiedziska.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto:
Część III – 46 248,00 zł.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ:
Część III – Załącznik nr 1c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 27310,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa dla jednostki ewidencyjnej gmina Rokietnica.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto:
Część IV – 51 537,00 zł.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ:
Część IV – Załącznik nr 1d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 30450,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - wykonanie dokumentacji technicznej, której celem jest aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych niespełniających warunku ciągłości obszaru gruntu w celu dostosowania bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących przepisów prawa - dla gminy Murowana Goślina.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto:
Część V – 64 452,00 zł.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ:
Część V – Załącznik nr 1e (zwany także Warunkami Technicznymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 58751,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SYS Marcin Niećko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637-191-12-59
7.3.3) Ulica: Złocieniecka 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SYS Marcin Niećko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637-191-12-59
7.3.3) Ulica: Złocieniecka 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SYS Marcin Niećko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637-191-12-59
7.3.3) Ulica: Złocieniecka 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-02Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SYS Marcin Niećko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637-191-12-59
7.3.3) Ulica: Złocieniecka 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58751,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58751,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PAX GEODEZJA SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRACOWNIA GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNA Magdalena Szerszeńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972-126-77-90
7.3.3) Ulica: Obornicka 330
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58751,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa narzędzi medycznych
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Sukcesywna dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych dla jednostek UAM przez okres 12 miesięcy z prawem opcji
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w Poznańskim Ośrodku Zdrowia Psychicznego znajdujących się na parterze Ośrodka.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - strzykawki z solą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rewitalizacja budynku przy ul. Warszawskiej 26A i 26B we Wrześni wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego"
- Nowoczesne ogrzewanie kompleksu budynków oświatowych w Kąkolewnicy
- Przebudowa drogi dojazdowej do obiektów na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Różańcu - Etap I
- "Dostawa bazy danych GESUT, BDOT500 EGIB oraz synchronizacja baz EGIB, GESUT i BDOT500 dla jednostek ewidencyjnych: 260803_2 Michałów (20 obrębów), 260805_2 Złota (14 obrębów)"
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT II
- Rozbudowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Leśna Jania i Lalkowy
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.