eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Specjalistyczne usługi ogrodnicze na skwerze przy siedzibie Urzędu Miasta Biłgoraja



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczne usługi ogrodnicze na skwerze przy siedzibie Urzędu Miasta Biłgoraja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Biłgoraj

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9707f4ae-b35b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalistyczne usługi ogrodnicze na skwerze przy siedzibie Urzędu Miasta Biłgoraja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9707f4ae-b35b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048720/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Specjalistyczne usługi ogrodnicze na skwerze przy siedzibie Urzędu Miasta Biłgoraja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Si.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji roślinności na terenie całego skweru, pasa drogowego Placu Wolności oraz części pasa drogowego ul. Nadstawnej (odcinek od skrzyżowania z Placem Wolności do skrzyżowania z ul. Nadstawną).
4.2. Zakres usług obejmuje w szczególności:
W ramach zadania wykonywane będą następujące zabiegi pielęgnacyjne związane z utrzymaniem:
Drzewa 95 szt.
 W zależności od warunków atmosferycznych drzewa będą podlewane dawką 60-100l/drzewo z uwzględnieniem specyficznych warunków glebowych lub/i wymagań gatunkowych,
 Kontrolowanie stabilności mocowań drzew,
 Przynajmniej 2-krotne nawożenie preparatami wolno działającymi w dawkach zalecanych przez producenta nawozu- stosowanie nawozów wiosennych i jesiennych zawierających odpowiednie dawki N P K.(I do 30.04.2023, II do 30.10.2023),
 Uzupełnienie warstwy ściółki (kory iglastej) po okresie zimowym należy dokonać do 10.04.2023, następne uzupełnienia sukcesywnie w miarę potrzeb
 Odchwaszczanie, bieżące usuwanie niepożądanych roślin zielnych i traw z mis ziemnych przy drzewach.
• Zwalczanie szkodników i grzybów patogenicznych drzew.
Krzewy, byliny o powierzchni 1380 m 2

 Przeprowadzanie co 2 -3 dni podlewania w ilości zapewniającej nawilżenie całej głębokości bryły korzeniowej z uwzględnieniem miejsca sadzenia i warunków glebowych,
 Kontrolowanie zdrowotności roślin,
 Przynajmniej 2 krotne wykonywanie we właściwym terminie cięć pielęgnacyjnych, formujących i korekcyjnych (I do 30.III.2023, II do 30.08-30.09.2023),
 W trakcie sezonu wegetacyjnego przynajmniej 2-krotne nawożenie preparatami wolno działającymi w dawkach zalecanych przez producenta nawozu- stosowanie nawozów wiosennych i jesiennych zawierających odpowiednie dawki N P K, .(I do 30.04.2023, II do 30.10.2023),
 Uzupełnianie warstwy ściółki (kora iglasta) po okresie zimowym należy dokonać do 10.04.2023, następne uzupełnienia sukcesywnie w miarę potrzeb,
 Odchwaszczanie, bieżące usuwanie niepożądanych roślin zielnych i traw,
 Zabezpieczenie traw ozdobnych na zimę poprzez ich związanie w dwóch –trzech miejscach tworząc tzw. snopek,
 Zabezpieczenie na zimę cisów rosnących w pasie drogowym Placu Wolności oraz na rabacie przez Urzędem Miasta, poprzez obwiązanie sznurkiem od nasady do wierzchołka,
 Nasadzenie na terenie skweru 50 szt. krzewów zakupionych przez Zlecającego.
• Zwalczanie szkodników i grzybów patogenicznych krzewów, bylin.

Trawniki o powierzchni 5408 m 2

 W czasie trwania dłuższych okresów bezdeszczowych przeprowadzania co 2-3 dni podlewania interwencyjnego w ilości zapewniającej prawidłowe nawilżenie całego systemu korzeniowego,
 Regularne koszenie powierzchni trawiastych- trawa nie powinna być koszona na wysokość niższą niż 4-5 cm, i później niż gdy osiągnie wysokość 8-10 cm- ze zebraniem ścinków i ich wywozem, jednak nie rzadziej niż co 10 dni. W trakcie koszenia należy unikać zaśmiecenia ściętą trawą alejek, chodników, jezdni i ciągów komunikacyjnych,
 W trakcie sezonu wegetacyjnego przynajmniej 2 – krotne nawożenie preparatami wolno działającymi w dawkach zalecanych przez producenta nawozu- stosowanie nawozów wiosennych i jesiennych zawierających odpowiednie dawki N P K.(I do 30.04.2023, II do 30.10.2023),
 zwalczanie chwastów- pielenie ręczne,
 Bieżące uzupełnianie ubytków.
• Zwalczanie szkodników i grzybów patogenicznych.
Rośliny jednoroczne o powierzchni 14,7 m 2
 Przygotowanie rabat pod wiosenne nasadzenia do 1.04.2023 r.,
 Pielenie i spulchnianie gleby minimum 7 razy w sezonie wegetacyjnym,
 Podlewanie roślin winno być prowadzone regularnie w stopniu zapewniającym utrzymanie roślin w dobrej kondycji i gwarantującym prawidłowy rozwój. Aby zapewnić obfite ich kwitnienie należy regularnie dokarmiać nawozami zawierającymi makro i mikroelementy odpowiedzialne za obfite kwitnienie,
 Usuwanie przekwitłych kwiatów,
 Likwidacja wiosennych obsadzeń wraz z usunięciem roślin i przygotowanie rabat i donic pod letnie nasadzenia do 3.06.2023,
 Likwidacja letnich nasadzeń wraz z usunięciem roślin i przygotowanie rabat i donic na okres zimowy.
• Zwalczanie szkodników i grzybów patogenicznych.
Pozostałe zalecenia dot. realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Częstotliwość i ilości podlewania należy dostosować do potrzeb roślin i utrzymania odpowiedniego zwilgocenia gleby. Wodę do podlewania zabezpiecza Wykonawca. Do podlewania istnieje możliwość wykorzystania nieodpłatnie wody ze zbiorników do gromadzenia wody opadowej, jakie zlokalizowane są na terenie skweru. Wszystkie rabaty z krzewami przed siedzibą urzędu (z wyłączeniem 9 donic) nawadniane są automatycznie (nawadnianie kropelkowe), pozostałe rabaty z krzewami oraz trawniki należy podlewać przy wykorzystaniu zraszaczy, węży, beczek itp..
2) Na bieżąco należy usuwać gałęzie, które spadły z drzew.
3) Zabiegi pielęgnacyjne należy wykonywać z częstotliwością wynikającą ze sztuki ogrodniczej, wiedzy specjalistycznej oraz wymagań danego gatunku roślin.
4) Wszelkie prace tzw. zanikające np. nawożenie, opryskiwanie należy wykonywać po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem UM – inspektorem ds. bieżącego utrzymania miasta.
5) Wszelkie materiały, sprzęt, środki itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zabezpiecza wykonawca.
6) Odpady powstałe podczas wykonywania zadania Wykonawca zagospodarowuje zgodnie z obowiązującymi przepisami, we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Należność Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatna będzie raz w miesiącu na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
8) Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót wraz
z wykazem zrealizowanych prac w okresie rozliczeniowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448

7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 13

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.