eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › "Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infrastr. techniczną w Niekarzynie" w ramach projektu pt.: "Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infrastr. techniczną w Niekarzynie” w ramach projektu pt.: „Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683470555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-737aece7-b1eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infrastr. techniczną w Niekarzynie” w ramach projektu pt.: „Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-737aece7-b1eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030168/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa obiektu pełniącego funkcje remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zadaniu pn.: „Budowa remizy strażackiej ze świetlicą wiejską i infrastrukturą techniczną w Niekarzynie” w ramach projektu pt.: „Budowa obiektu pełniącego funkcję remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w m. Niekarzyn”, współfinansowanego ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach ww. zadania będą prowadzone w m. Niekarzyn na dz. ewid. nr 300/3 stanowiącą własność Gminy Skąpe.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w SWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót -załącznik nr 10 do SWZ.
4. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową, jak również umową z Wykonawcą.
5. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
6. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Budownictwa Świebud Marcin Wojewódka z siedzibą os. Kopernika 128 w Świebodzinie, 66-200 Świebodzin oraz z wydaną decyzją pozwolenia na budowę nr 434/2022 z dnia 12 grudnia 2022r. wydaną przez Starostę Świebodzińskiego oraz decyzją zmieniającą z dnia 02.03.2023r. decyzję nr 434/2022 z dnia 12.12.2022r.
7. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie.
8. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu, o którym mowa w § 7 ust. 2 umowy.
9. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty objęte umową należą do zakresu jego działalności i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert wpłynęło 7 ofert. Oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 1 940 423,84 zł (jeden milion dziewięćset czterdzieści tysięcy czterysta dwadzieścia trzy złote 84/100), natomiast zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 1 475 000 zł ( jeden milion czterysta siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1940423,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3040495,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.