eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › Zagospodarowanie centrum miejscowości Wierbka, Gmina Pilica



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie centrum miejscowości Wierbka, Gmina Pilica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA PILICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żarnowiecka 46 A

1.5.2.) Miejscowość: Pilica

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-436

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 67 35 104

1.5.8.) Numer faksu: + 48 32 67 36 081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c08dd158-b0fc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie centrum miejscowości Wierbka, Gmina Pilica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c08dd158-b0fc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029503/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie centrum miejscowości Wierbka, Gmina Pilica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110495

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPPiOŚ.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1993931,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która obejmuje zagospodarowanie centrum miejscowości Wierbka, Gmina Pilica.
Zakres robót obejmuje:
1) Przebudowę (przesunięcie) 2 słupów oświetlenia ulicznego z zasilaniem kablowym na łuku ulicy Kościelnej w rejonie kościoła oraz przebudowę 4 stanowisk słupowych oświetlenia ulicznego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Górną do cmentarza z wymianą słupów betonowych na metalowe, wymianą opraw oświetleniowych na LED i wymianą zasilania napowietrznego na kablowe. Przebudowę kolizji z kablami energetycznymi NN i SN.
2) Przebudowę odcinka drogi wewnętrznej ul. Szkolnej dług. 82,47 m i szerokości jezdni 4,00 m w rejonie budynku klubowego przy boisku sportowym z budową zatoki parkingowej dla 10 samochodów osobowych w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej.
3) Budowę 554 m systemowego ogrodzenia z paneli zgrzewanych z podmurówką z płyt żelbetowych w tym 3 bramy dwuskrzydłowe o szerokości 6,00 +2x500 m i furtki szerokości 1,00 m.
4) Budowę 100 m ogrodzenia oddzielającego płytę boiska od strefy kibiców z barierek wys. 120 cm i długości 150 cm z rur stalowych 60,3 mm z przeciągiem z rur 48,3 mm. Wszystko ocynkowane i malowane proszkowo.

DANE KONSTRUKCYJNE
1) Konstrukcja nowych jezdni i odtworzeń po kanalizacji:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 5 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – 7 cm
- podbudowa tłuczniowa – 23 cm
- warstwa odcinająca z piasku gr 10 cm
- krawężniki betonowe wibroprasowane 15x30 cm na ławie betonowej z oporem
2) Konstrukcja zatok parkingowych
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- podbudowa tłuczniowa – 20 cm
- warstwa odcinająca z piasku gr 10 cm
- krawężniki betonowe wibroprasowane najazdowe od strony jezdni 15x22 cm na ławie betonowej z oporem

3) Konstrukcja chodników
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- podbudowa tłuczniowa – 15 cm
- warstwa odcinająca z piasku gr 10 cm
- obrzeża betonowe wibroprasowane 8x30 cm na ławie betonowej

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (składająca się z projektu budowlanego i przedmiaru robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 5 i 6 do SWZ).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania tj. do dnia 24.03.2023 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.