eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Karminie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Karminie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Karminie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d1911e-9892-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001156/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Karminie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZT.271.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania pn. Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Karminie.

1. Zakres prac obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu rekreacyjnego
w Karminie
1) roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe,
2) wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową gr. 8 cm na podbudowie – 236 m2,
3) wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową gr. 6 cm na podbudowie – 166 m2,
4) dostawę i montaż elementów placu zabaw: zestawu zabawowego jednowieżowego ze zjeżdżalnią 1 szt., zestawu dwuwieżowego ze zjeżdżalnią – 1 szt., piaskownicy – 1 szt., huśtawki podwójnej – 1 szt., karuzeli, bujaka na sprężynie – 1 szt., tablicy z regulaminem – 1 szt.,
5) dostawę elementów małej architektury: ławek drewnianych – 6 szt., koszy na śmieci – 4 szt.,
6) dostawę i montaż budynku gospodarczego o pow. ok. 15 m2 – 1 szt.
7) dostawę i montaż altany drewnianej o pow. ok. 35 m2 z ławostołami – 4 szt.,
8) wykonanie ogrodzenia terenu z gotowych elementów ogrodzeniowych stalowych, ocynkowanych, malowanych o wysokości 1,6 m – 167 m wraz z furtką – 1 szt. i bramą – 1 szt.,
9) wykonanie ogrodzenia placu zabaw z gotowych elementów ogrodzeniowych stalowych, ocynkowanych, malowanych o wysokości 1,0 m (ogrodzenie bezpieczne zaokrąglone) – 47 m wraz z furtką – 1 szt.,
10) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku na placu zabaw – 174 m2,
11) wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem – 1 070 m2,
12) sadzenie krzewów liściastych – 42 szt. i drzew – 5 szt.
13) wykonanie przyłącza wodociągowego z punktem czerpalnym – 1 kpl.
14) wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej: słup z 3 oprawami LED 60 W wraz z okablowaniem i pozostałymi elementami instalacji elektrycznej,
15) wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz altany drewnianej: łączniki świecznikowe – 2 szt., gniazda wtyczkowe 250 V – 4 szt., puszki uniwersalne – 16 szt., gniazdo wtyczkowe 3P+N+Z32A NF2642-126 – 1 szt., oprawy LED 50 W – 4 szt., kinkiety LED – 4 szt., rozdzielnica – 1 szt. wraz z okablowaniem i pozostałymi elementami instalacji elektrycznej,
16) wykonanie przebudowy drogi gminnej, w zakresie wskazanym w dokumentacji zgłoszenia robót (planie zagospodarowania) i w przedmiarze robót poprzez: wykonanie utwardzenia kostką betonową szarą gr. 6 cm, na podbudowie - chodnik – 55 m2, wykonanie utwardzenia kostką betonową grafitową grub. 8 cm na podbudowie – zjazd – 20 m2.

Przedmiot umowy określają dokumentacje: dla zakresu obejmującego zagospodarowanie terenu – projekt budowlany specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, dla zakresu obejmującego przebudowę drogi gminnej – dokumentacja zgłoszenia robót budowalnych i techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym wykonanie robót pomiarowych i przygotowawczych, przygotowanie dokumentacji odbiorowej, w tym wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej obejmującej zakres rzeczowy zadania wraz z zawiadomieniem o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych w Starostwie Powiatowym w Szamotułach.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580027,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580027,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591634035

7.3.4) Miejscowość: Kańkowo 72c

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580027,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.