eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. admin. przez ZDW w ZG: Zad. 1 - RDW w ZG Zad. 2 - RDW w Kożuchowie Zad. 3 - OD Kłodawa i OD Drezdenko Zad. 4 - OD Sulęcin i OD Ośno Lubuskie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. admin. przez ZDW w ZG:
Zad. 1 - RDW w ZG
Zad. 2 - RDW w Kożuchowie
Zad. 3 – OD Kłodawa i OD Drezdenko
Zad. 4 – OD Sulęcin i OD Ośno Lubuskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da51cd53-a392-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. admin. przez ZDW w ZG:
Zad. 1 - RDW w ZG
Zad. 2 - RDW w Kożuchowie
Zad. 3 – OD Kłodawa i OD Drezdenko
Zad. 4 – OD Sulęcin i OD Ośno Lubuskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da51cd53-a392-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079604

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZA.3320.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres obejmuje:
W zakresie rowów
- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm
- czyszczenie przepustów o średnicach 0,4 m, 0,6 m, bez względu na stopień zamulenia
- czyszczenie przepustów o średnicach 0,8 m, 1,0 m lub 1,25 m bez względu na stopień zamulenia
- roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV
Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować
w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 267720,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres obejmuje:
- odtworzenie rowu z odwozem mas ziemnych na składowisko wykonawcy (wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku.
- odtworzenie rowu (bez odwozu mas ziemnych) wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, rozplantowaniem wydobytego urobku oraz profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku.
- konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm i 40 cm (z odwozem na składowisko wykonawcy lub bez odwozu). Wyprofilowanie dna i skarp rowu.
- czyszczenie przepustów o średnicach 30-50cm, 60-80cm, 90-100cm, 110-150cm, o grubość namułu do 75% i 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 162598,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres obejmuje:
- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm,
- czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, 0,6 m, 0,8 m, 1,0 m lub 1,25m, bez względu na stopień zamulenia,
- roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami
samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV,
- rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów.

Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - usługa polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z remontowanych rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Roboty związane z usunięciem krzewów - usługa polega na wycięciu i wykarczowaniu średniej gęstości krzewów, wywiezieniu pni, karpiny i gałęzi poza pas drogowy na składowisko Wykonawcy, zasypaniu dołów i oczyszczeniu terenu robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 48719,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres obejmuje:
- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm,
- czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, 0,6 m, 0,8 m, 1,0 m lub 1,25m, bez względu na stopień zamulenia,
- roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami
samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV,
- rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki,
- ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem,
- ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów.

Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - usługa polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z remontowanych rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Roboty związane z usunięciem krzewów - usługa polega na wycięciu i wykarczowaniu średniej gęstości krzewów, wywiezieniu pni, karpiny i gałęzi poza pas drogowy na składowisko Wykonawcy, zasypaniu dołów i oczyszczeniu terenu robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 48719,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328902,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328902,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328902,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Kokoszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080042602

7.3.4) Miejscowość: Kosierz 46a, Bobrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 66-627

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328902,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164362,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239763,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164362,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMM Łucki spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521299955

7.3.3) Ulica: Kaczkowskiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164362,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49968,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61112,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49968,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DROGOWO-BUDOWLANY KRZYSZTOF JAWORSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300055173

7.3.3) Ulica: Rumianek ul. Nowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49968,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021893390

7.3.3) Ulica: os. Konstytucji 3 Maja 25F lokal 71

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy
do 31.12.2023 r. (DOTYCZY KAŻDEGO Z ZADAŃ).
2. Kompletna nazwa zamówienia:
Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy Kłodawa i Obwód Drogowy Drezdenko
Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy Sulęcin i Obwód Drogowy Ośno Lubuskie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.