Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112816/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00117738/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Zatory
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zatory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 106
1.5.2.) Miejscowość: Zatory
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 297410394
1.5.8.) Numer faksu: 297410394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zatory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Zatory2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abe18256-e3c4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002720/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Swiadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Zatory
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112816/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 681720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pniewie.
2) W zakres zamówienia wchodzą cztery autobusy z liczbą nie mniejszą niż 50 miejsc siedzących każdy i samochód do przewozu osób o liczbie nie mniejszej niż 14 miejsc siedzących.
3) Szacunkowa dzienna trasa przejazdu wszystkich środków komunikacji służących realizacji zamówienia wynosi 445 km w tym: 191 km do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pniewie i 254 km do Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach, przy czym początek trasy liczy się od pierwszego punktu (przystanku) z którego zabierane są dzieci.
4) Zakres świadczonej przez Wykonawcę usługi obejmuje również dowóz uczniów na imprezy kulturalne i sportowe poza terenem gminy oraz odwóz z imprez kulturalnych i sportowych na teren szkoły. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów na trasie 4000 km2 w tym:
2000 km dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pniewie i 2000 km dla Zespołu Placówek Oświatowych w Zatorach, przy czym początek trasy liczy się od pierwszego punktu(przystanku) z którego zabierane są dzieci. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie wyjazdu na wyżej wymienione imprezy co najmniej 72 godziny przed planowanym terminem.
5) Harmonogram rozkładu jazdy w tym przebieg trasy i ilość kilometrów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb – organizacji zajęć w szkołach.
6) Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
7) Godziny dowożenia:
a) od 6.50 do 7.50 – przywóz uczniów
b) od 12.30 do 17.00 – odwóz uczniów
8) Zakres podstawowego zamówienia obejmuje maksymalnie do 169985 km w tym: 165985km dowóz dzieci na zajęcia szkolne i 4000 km dowóz na imprezy kulturalne i sportowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826127,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 917919,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 826127,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-OSOBOWE DARIUSZ SZUSTAKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681438868
7.3.4) Miejscowość: Gładczyn Rządowy
7.3.5) Kod pocztowy: 07-214
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826127,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.