eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkołaz Pierwszy › Przebudowa drogi gminnej nr 118062L od km 0+000 do km 0+930,25 w m. Zalesie, gm. Wilkołaz



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 118062L od km 0+000 do km 0+930,25 w m. Zalesie, gm. Wilkołaz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilkołaz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilkołaz Pierwszy 9

1.5.2.) Miejscowość: Wilkołaz Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-212

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 821 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wilkolaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugwilkolaz.e-bip.eu/index.php?id=83

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 118062L od km 0+000 do km 0+930,25 w m. Zalesie, gm. Wilkołaz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c5bb663-a91c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035482/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 118062L od km 0+000 do km 0+930,25 w miejscowości Zalesie gm. Wilkołaz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093733/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674896,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 118062L od km 0+000 do km 0+930,25 w m. Zalesie, gm. Wilkołaz”.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 118062L od km 0+000 do km 0+930,25 w miejscowości Zalesie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze,
2) elementy odwodnienia,
3) zabezpieczenie sieci podziemnych,
4) roboty ziemne,
5) podbudowa,
6) nawierzchnia,
7) roboty wykończeniowe.
Podstawowe parametry projektowe:
1) droga gminna klasy D o długości – 930,25 m.,
kategoria ruchu – KR1-2,
2) projektowana prędkość Vp=30 km/h,
3) szerokość nawierzchni na odcinku tzw. zasadniczym- 3,50 m.,
4) szerokość nawierzchni na mijankach i włączeniach do dróg powiatowych – 5,00 m
5) spadek poprzeczny nawierzchni daszkowy,
6) długość mijanki – 30 m.,
7) skosy na mijance - 1:4,
8) szerokość poboczy – 0,75 m.,
9) spadek poprzeczny poboczny na odcinku i na mijance – do 6%,
10) przekrój szlakowy bez rowów odwadniających.
Ponadto zamówienie obejmuje również wycinkę drzew z karczowaniem pni, w ilości ok 22 szt. (Decyzja o znaku Śr.613.71.1.2021 dołączona do dokumentacji projektowej stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.)
Drzewo pozyskane w wyniku wycinki stanowi własność Wykonawcy.
Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737346,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 953194,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737346,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wod-Bud Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200454

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737346,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.