eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 592, 261 554 591

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a256039-af3c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102271/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/TP1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199837,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138067,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich.
2. Część 1 – materiały ogólnobudowlane dla JW 1158 Łask;
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
4. Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Towar powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
6. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.
9. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (formularz cenowy - załączniku nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na własny koszt.
10. Dostarczony materiał będzie spełniał parametry techniczno – jakościowe, które określono formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
11. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności
z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w formularzu cenowy – załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne i jakościowe każdego z produktów.
13. Dostawa przedmiotu zamówienia:
13.1. Termin realizacji dostawy dla poszczególnych części:
- dostawa w części 1 – 150 dni kalendarzowych od podpisania umowy,
-13.2. Zamawiający przewiduje dostawę towaru będącego przedmiotem zamówienia
w odpowiedniej ilości transz:
- część 1 – do 5 transz (partii) w okresie obowiązywania umowy,
13.3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie:
13.3.1. Jednostki Wojskowej Nr 1158, 98-100 Łask, ul 9-go Maja 95 – asortyment części 1 oprócz pozycji 45 w godzinach 08.00 – 14.00;
13.3.2. Obiekt wojskowy, 98-100 Łask, Wronowice 1B– asortyment części 1 tylko pozycja 45 w godzinach 08.00 – 12.00;
13.4. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów (telefonicznie, mailem lub fax-em). Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z Zamawiającym, do 30 dni roboczych.
14. Odpowiedzialność Dostawcy kończy się po sprawdzeniu ilościowym i jakościowym dostarczonego towaru kończącego proces dostawy.
15. Ilościowy i jakościowy odbiór artykułów będących przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscach jego dostawy wymienionych w pkt.13.3
16. Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN.
17. W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji
z formularza cenowego.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
19. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
44111000-1 – materiały budowlane – część 1
20. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
21. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ.
22. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
23. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „Równoważne” (formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ), podając jak najdokładniejsze dane (producent, model, typ, itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi oraz załączył kartę technologiczną, opis techniczny lub innych dokumentów, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
24. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych,
a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 88589,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów ogólnobudowlanych i malarskich.
2. Część 2 – materiały ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz;
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
4. Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Towar powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
6. Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użytku, muszą mieć termin przydatności do użytku równy co najmniej ¾ terminu nominalnego licząc od dnia dostawy.
9. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (formularz cenowy - załączniku nr 3 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego
z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na własny koszt.
10. Dostarczony materiał będzie spełniał parametry techniczno – jakościowe, które określono formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ
11. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych produktów, w zależności od ich rodzaju – odpowiedni certyfikat zgodności
z Polską Normą lub normami europejskimi.
12. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy PZP zostały określone w formularzu cenowy – załączniku nr 3 do SWZ dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne i jakościowe każdego z produktów.
13. Dostawa przedmiotu zamówienia:
13.1. Termin realizacji dostawy dla poszczególnych części:
- dostawa w części 2 – 150 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
13.2. Zamawiający przewiduje dostawę towaru będącego przedmiotem zamówienia
w odpowiedniej ilości transz:
- część 2 – do 5 transz (partii) w okresie obowiązywania umowy.
13.3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować materiały na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie:
13.3.1. Jednostki Wojskowej Nr 1551, 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 – asortyment części 2 w godzinach 08.00 – 14.00.
13.4. Zamawiający będzie sukcesywnie składał zamówienia na dostawy materiałów (telefonicznie, mailem lub fax-em). Dostawy towaru odbywać się będą maksymalnie do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia, a w uzasadnionych przypadkach (np. konieczność importu materiału z zagranicy), uzgodnionych z Zamawiającym, do 30 dni roboczych.
14. Odpowiedzialność Dostawcy kończy się po sprawdzeniu ilościowym i jakościowym dostarczonego towaru kończącego proces dostawy.
15. Ilościowy i jakościowy odbiór artykułów będących przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscach jego dostawy wymienionych w pkt.13.3
16. Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. Opakowania nie mogą być uszkodzone, powinny posiadać etykietę zawierającą m. in.: nazwę producenta, datę produkcji z określeniem terminu przydatności do stosowania i kod (nr) EAN.
17. W dokumentach (faktura, WZ, inne) dostarczanych wraz z materiałem, przy poszczególnych pozycjach, musi znajdować się odnośnik do odpowiedniej pozycji
z formularza cenowego.
18. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
19. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
44190000-8 – różne materiały budowlane – część 2
20. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach zadania. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone, więc nie będą podlegać ocenie i punktacji w postępowaniu.
21. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3 do SWZ.
22. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
23. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „Równoważne” (formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ), podając jak najdokładniejsze dane (producent, model, typ, itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi oraz załączył kartę technologiczną, opis techniczny lub innych dokumentów, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego.
24. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych,
a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 49477,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania w części 1

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenia zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

W dniu 06.04.2022 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty. Najkorzystniejsza oferta nr 2 przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 1 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę materiałów ogólnobudowlanych i malarskich, nr referencyjny 24/TP1/2022.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168730,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182032,02 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68083,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75252,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68083,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT- HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000070902

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko -Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68083,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji umowy :
- dostawa w części 2 – 150 dni kalendarzowych od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.