eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Odtworzenie dachu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Somiance"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Odtworzenie dachu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Somiance"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Somianka-Parcele 16B

1.5.2.) Miejscowość: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 741 87 90

1.5.8.) Numer faksu: (29) 741 87 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Odtworzenie dachu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Somiance"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-154fdef4-b4bc-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026840/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Odtworzenie dachu budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Somiance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110517/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Kz.272.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie dachu budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Somiance zlokalizowanej na dz. 355/2 w miejscowości Somianka, obręb 0017 Somianka. Odbudowa Dachu spowodowana jest zniszczeniem dachu po wichurze jaka miała miejsce w dn. 19.02.2022 r.
Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
- rozbiórkę obróbek blacharskich,
- demontaż rur i rynien spustowych,
- demontaż łat, krokiew i konstrukcji drewnianej dachu,
- rozbiórka uszkodzonych kominów wentylacyjnych,
- utylizacja odpadów powstałych podczas przeprowadzonych prac,
- naprawa dwóch kominów dymowych z rur kwasoodpornych,
Zakres napraw i budowy dachu obejmuje:
- odtworzenie konstrukcji drewnianej dachu o tych samych przekrojach krokiew,
- wykonanie naprawy wieńca wokół budynku,
- naprawa uszkodzonych ścian pod murłatami,
- mocowanie wieńca do stropu za pomocą kotew stalowych,
- wykonanie izolacji z folii polietylenowej pod pokrycie dachu,
- wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej,
- ręczna impregnacja całej konstrukcji dachu środkami ogniochronnymi i grzybobójczymi,
- ołacenie dachu łatami drewnianymi,
- pokrycie dachu blachodachówką w kolorze uzgodnionym z Inwestorem,
- budowa kominów,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- montaż rynien i rur spustowych,
- montaż płotków przeciwśniegowych na dachu,
- obłożenie kominów blachą powlekaną,
- miejscowa naprawa elewacji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w:
- Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
Decyzją nr 24/2022 Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wyszkowie z dnia 22.02.2022 roku nakazano Gminie Somianka uporządkowanie terenu katastrofy budowlanej budynku szkoły usytuowanego na działce nr 355/2 położonej w miejscowości Somianka, gmina Somianka poprzez wykonanie robót:
1. Odtworzenie zniszczonej części pokrycia dachowego, orynnowania dachu i instalacji odgromowej budynku;
2. Uporządkowanie terenu w obrębie zaistniałej katastrofy budowlanej.
Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę.
Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcy gwarancji, jakości na całość wykonanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przeprowadzonego postępowania zostały złożone 3 oferty od potencjalnych wykonawców:
- oferta nr 1 firmy Sprzedaż Materiałów Budowlanych Paweł Rosa ul. Pułtuska 35, 07-200 Wyszków. Proponowana cena brutto przez Wykonawcę - 489 540,00 zł
-oferta nr 2 firmy Usługi Remontowo - Budowlane Robert Wiśniewski, Komorowo 84, 07-205 Rząśnik. Proponowana cen brutto przez Wykonawcę- 403 162, 25 zł
- oferta nr 3 firmy eMPOL Jarosław Maliszewski, Sokołowo - Parcele 10, 07-215 Obryte. Proponowana cena brutto przez Wykonawcę- 756 999,99 zł.

Oferta nr 1 podlega odrzuceniu w myśl art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia). W treści oferty Wykonawcy zawarty został wykaz szacowanych kosztów jednostkowych materiałów i robocizny. Dokument został stworzony na podstawie przedmiaru robót udostępnionego przez Zamawiającego jako załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca zmodyfikował treść załącznika nr 7 zmieniając we własnym zakresie nazwy pozycji, a także jednostki miar podanych pozycji w przedmiarze. Niniejsze zmiany treści przedmiaru są niezgodne z warunkami zamówienia w związku z powyższym oferta nr 1 podlega odrzuceniu w myśl ww. przepisu ustawy PZP.

Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego). Wykonawca umieścił jeden plik ze złączonymi załącznikami oferty bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Niniejszy plik został zweryfikowany pod kątem posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Badanie wykazało brak podpisu elektronicznego w ofercie Wykonawcy. W związku z powyższym stanem faktycznym oferta nr 2 podlega odrzuceniu.

Oferta nr 3 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP). Wykonawca w złożonej ofercie umieścił plik zawierający ubezpieczeniową gwarancję zapłaty wadium. Niniejszy dokument nie został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym czy to ze strony pracownika towarzystwa ubezpieczeniowego, który wystawił gwarancję, czy też ze strony samego Wykonawcy. W związku z brakiem kwalifikowanego podpisu elektronicznego w ubezpieczeniowej gwarancji zapłaty wadium, Zamawiający stwierdza, że ww. dokument został przesłany w nieprawidłowy sposób. W konsekwencji oferta nr 3 podlega odrzuceniu.

W związku z faktem odrzucenia wszystkich złożonych ofert, zachodzi obligatoryjna przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w myśl art. 255 pkt 2 ustawy PZP. Wszystkie trzy oferty zostały odrzucone ze względu na zaistnienie wyżej opisanych okoliczności.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.