eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 9695

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania antywirusowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4f49e71-8763-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00233625/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 423916,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 laptopy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ wraz z załącznikiem nr 1 do OPZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 78090,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 akcesoria graficzne
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38623000-8 - Filtry optyczne

4.5.5.) Wartość części: 22139,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 urządzenia sieciowe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 67348,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 akcesoria komputerowe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32331100-3 - Adaptery

32342100-3 - Słuchawki

4.5.5.) Wartość części: 3601,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 nośniki przechowywania danych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 52840,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 serwery NAS
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.5.5.) Wartość części: 60868,59 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 okablowanie
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 4358,13 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 akcesoria serwerowe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236113-7 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237135-4 - Karty sieciowe

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 30581,49 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 system dostępowy WiFi
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 91823,49 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 oprogramowanie
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
2.Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorach umowy), które stanowią załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 12264,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82754,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82754,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731003891

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 5b,

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82754,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24833,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24833,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suntar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731003891

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 5b,

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24833,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DCMed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 021365953

7.3.3) Ulica: ul. Wagonowa 10,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-609

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66838,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DCMed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 021365953

7.3.3) Ulica: ul. Wagonowa 10,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-609

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56716,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56716,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIP: PL6760000925

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL6760000925

7.3.3) Ulica: NKK SYSTEM sp. z o.o.

7.3.4) Miejscowość: ul. Tatarska 5

7.3.5) Kod pocztowy: 30-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56716,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawcy nie podlegają wykluczeniuart. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.