Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00155125/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768462911
1.5.8.) Numer faksu: 768462960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/, http://www.bip.pgm-polkowice.com.pl/index.php/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-522c49ca-c163-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 501199,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów: opakowania z papieru i tektury kod 15 01 01, opakowania ze szkła kod 15 01 07, opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 lub zmieszane odpady opakowaniowe kod 15 01 06, odpady ulegające biodegradacji 20 02 01, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01
Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy odebrać , a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania, w sposób zgodny z przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami unieszkodliwiania wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r.), Dz.U. z dn.30.01.2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych ustaw.
1) Miejsce odbioru przedmiotu zamówienia: obiekty Zamawiającego z wyszczególnieniem w pkt. pkt.12 Załadunek i transport wytworzonych odpadów: kod 15 01 01 – opakowania z papieru
i tektury, 15 01 07- opakowania ze szkła, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych lub zmieszane odpady opakowaniowe kod 15 01 06, 20 02 01 –
odpady ulegające biodegradacji, 20 03 01-niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
2) Transport sprzętem, będącym w posiadaniu Wykonawcy do punktu zagospodarowania odpadów.
3) Harmonogram realizacji odbioru odpadów ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
4) Częstotliwość odbioru odpadów ujęta w pkt.12
5) Odbiór odpadów może następować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach: 6.00-20.00
6) Wykonawca jest winien do przedstawienia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności decyzje, koncesje wydane przez odpowiednie organy.
Szacowana ilość do odbioru i zagospodarowania będzie wynosić: przez okres trwania umowy przez okres ok. 12 miesięcy :
7) Zamawiający informuje, iż ilości, które przewidział nie są ilościami gwarantowanymi do odbioru.
8) W przypadku wcześniejszego wyczerpania przewidzianych środków pieniężnych Zamawiający przewiduję możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Zakres przedmiotu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów: - ze studzienek kanalizacyjnych kod 20 03 06 - odpady z czyszczenia ulic i placów kod 20 03 03
- niesegregowane ( zmieszane0 odpady komunalne kod 20 03 01 ( z koszy ulicznych)
-opakowania ze szkął kod 15 01 07 ( z koszy ulicznych)
-opakowania z tworzyw sztucznych kod. 15 01 02
lub zmieszane odpady opakowaniowe kod 15 01 06- odpady ulegające biodegradacji kod 20 02 01 ( z terenów zielonych)
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych :
- skratki kod 19 08 01,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453329,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453329,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453329,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polkowicka Dolina Recyklingu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020116033
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451079,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-04 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Drobne aranżacje zieleni
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
- Roboty budowlane przy zabytku położonym w Przemkowie przy ul. Leśna Góra 1a: Roboty budow. na elewacji, elementach zewnętrz. i przekryciu dachu; Remont i przebudowa pomieszczeń higien.-sanitarnych.
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z wykonaniem zadrzewień przydrożnych w zw. z realiz. projektu "Scalenie gruntów wsi Brunów gmina Chocianów, powiat polkowicki"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z OBSZARU GMINY OLESNO
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.