eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/catalog/?id=228508&idCatalog=387443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22522ca8-ef68-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002324/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przewóz uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu – realizowany na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2021 r. do 25 czerwca 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 401698,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022.
2. Dowóz dzieci i uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. do następujących placówek oświatowych:
1) Szkoły Podstawowej w Sławsku;
2) Przedszkola Gminnego w Gwiazdowie – Filia w Sławsku;
3) Przedszkola Gminnego w Gwiazdowie – Filia w Boleszewie;
4) Szkoły Podstawowej w Warszkowie;
5) Przedszkola Niepublicznego „Pajacyki” w Warszkowie;
6) Szkoły Podstawowej we Wrześnicy;
7) Przedszkola Niepublicznego „Ekoludki” we Wrześnicy;
8) Szkoły Podstawowej w Bobrowicach;
9) Szkoły Podstawowej w Żukowie;
10) Przedszkola Gminnego w Gwiazdowie;
11) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sławnie.
z zapewnieniem odwozu, po skończonych zajęciach, do miejscowości zamieszkania.
3. Przewóz ma być realizowany według przebiegu linii komunikacji regularnej
z pierwszeństwem przejazdu dzieci i uczniów – na podstawie biletów miesięcznych, z uwzględnieniem przysługujących uczniom ulg ustawowych w przewozach transportem publicznym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295). Realizacja usługi, ma umożliwić przejazd autobusami z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz odwóz do miejsca zamieszkania, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, z dostosowaniem liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) autobusów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a także uwzględnieniem następujących godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych:
1) Szkoła Podstawowa w Sławsku – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu:
3 razy w tygodniu 1305 i 1430 oraz 2 razy w tygodniu 1225, 1335 i 1520;
2) Przedszkole Gminne - Filia w Sławsku – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 3 razy w tygodniu 1305 oraz 2 razy w tygodniu 1335;
3) Przedszkole Gminne - Filia w Boleszewie – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 3 razy w tygodniu 1340 oraz 2 razy w tygodniu 1300;
4) Szkoła Podstawowa w Warszkowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 730; godziny odwozu: 5 razy w tygodniu 1225 i 1400 oraz dodatkowo 2 razy w tygodniu 1455;
5) Przedszkole Niepubliczne „Pajacyki” w Warszkowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 730; godziny odwozu: 5 razy w tygodniu 1225 i 1400;
6) Szkoła Podstawowa we Wrześnicy – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 5 razy w tygodniu 1300 i 1425 oraz dodatkowo 2 razy w tygodniu 1520;
7) Przedszkole Niepubliczne „Ekoludki” we Wrześnicy – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 5 razy w tygodniu 1300 i 1425;
8) Szkoła Podstawowa w Bobrowicach – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu: 3 razy w tygodniu 1300 i 1505 oraz 2 razy w tygodniu 1300 i 1415;
9) Szkoła Podstawowa w Żukowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu:
5 razy w tygodniu 1235 i 1415 oraz dodatkowo 2 razy w tygodniu 1515;
10) Przedszkole Gminne w Gwiazdowie – godzina rozpoczęcia zajęć – 815; godziny odwozu: 1315 i 1345;
11) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sławnie – godzina rozpoczęcia zajęć – 800; godziny odwozu – 4 razy w tygodniu 1530 i 1 raz w tygodniu 1445.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia do każdego autobusu opiekuna. Opieka nie może być sprawowana przez kierowcę. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca odpowiednie przeszkolenie, której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna w trakcie wykonywania obowiązków powinna być wyposażona w kamizelkę odblaskową z napisem OPIEKUN.
5. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o tym, że wszyscy zatrudnieni do realizacji usługi kierowcy i opiekunowie zostali zweryfikowani w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i w nim nie figurują oraz złożyli oświadczenie o niekaralności (zgodnie z art. 21 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu przestępczością na tle seksualnym przed nawiązaniem z daną osoba stosunku pracy lub przed dopuszczeniem tej osoby do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi pracodawcy lub inni organizatorzy
w zakresie takiej działalności są obowiązani do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym).
6. Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami, dba o ich bezpieczeństwo w czasie ich przewozu oraz podczas ich wsiadania i wysiadania z pojazdu. W sytuacji, gdy wsiadanie uczniów do autobusu poprzedzone jest przeprowadzeniem ich przez jezdnię, opiekun podczas dawania poleceń i sygnałów wyposażony jest w kwadratową tarczę barwy żółtej fluorescencyjnej
z umieszczonym w polu ośmiokątnym znakiem barwy czerwonej z napisem "STOP".
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości w trakcie realizacji zamówienia. Liczba uczniów dowożonych do placówek oświatowych określana będzie na dany miesiąc na podstawie zapotrzebowania składanego przez dyrektorów placówek w terminie do 10-ego dnia miesiąca świadczenia usługi.
W zakresie dowozu uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Sławnie zapotrzebowanie będzie składane przez pracownika Urzędu Gminy w Sławnie.
8. Ostateczny szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu uczniów Wykonawca sporządzi przed przystąpieniem do Wykonywania usługi we współpracy z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych.
9. W zakresie ustalenia przewozu uczniów na zajęcia oraz po zakończeniu zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z dyrektorami placówek, w tym także uwzględniając organizację roku szkolnego z każdym z dyrektorów, stosownie do rozporządzenia o organizacji roku szkolnego dającego możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktycznych (do 8 dni w roku szkolnym). Dyrektor może także ustalić dodatkowy dzień wolny od zajęć pod warunkiem odpracowania go w sobotę. O tym fakcie dyrektor jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przewozu dzieci i uczniów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz prawo do uzgadniania tras przewozów, w tym w szczególności zmiany trasy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) realizacji usług z wykorzystaniem pojazdów nie starszych niż 20-letnie (dotyczy roku produkcji pojazdu 2001 i młodsze), z zastrzeżeniem, że w całym okresie realizacji zamówienia usługa będzie świadczona pojazdami o roku produkcji zgodnym ze złożoną ofertą. Dopuszczalna jest zmiana dotycząca pojazdu w stosunku do tego, który Wykonawca zawarł w ofercie, tylko wtedy, gdy pojazd zmieniony będzie na inny o nie gorszych parametrach technicznych – w zakresie roku produkcji oraz liczby miejsc siedzących;
2) zapewnienia taboru bezpiecznego i niezbędnego do przewozu wszystkich dowożonych dzieci i uczniów, z odpowiednią ilością miejsc siedzących w pojazdach, odpowiadającą liczbie aktualnie przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci i uczniów muszą być w pełni sprawne technicznie i gwarantować pełne bezpieczeństwo przy przewozie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług i utrzymane w czystości;
3) podstawienia w ciągu 1 godziny zastępczego środka transportu w razie awarii autobusu;
4) zapewnienie opieki wszystkim dzieciom i uczniom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekunów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo dzieci i uczniów w czasie przewozu;
5) zatrudnienia kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegania norm pracy kierowców autobusów.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania doraźnych kontroli spełnienia wymienionych wymogów w czasie obowiązywania umowy.
13. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów.
14. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 13. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 13, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
15. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 13 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust. 13 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego.
16. Zmiany, o których mowa w ust. 15 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych pisemnych oświadczeń o których stanowi ust. 13.
17. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust. 5 i 13. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia, jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381704,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381704,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381704,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Darłowskie Przedsiębiorstwo Przewozowe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990613197

7.3.3) Ulica: ul. Morska 40

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381704,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 296 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.