eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudno › Budowa podkwatery III.2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podkwatery III.2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH RUDNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280320880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rudno 17

1.5.2.) Miejscowość: Rudno

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896441244

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuokrudno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuokrudno.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podkwatery III.2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0cb40ca-4080-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261960/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP1/zp/14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8958657,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację przetargową.
W zakresie zamówienia jest wykonanie robót związanych z „Budową podkwatery III.2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne”
1.1. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) wykonanie projektu wykonawczego podkwatery nr III.2 na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno sp. z o.o. w Rudnie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Projektu budowlanego oraz decyzji o pozwoleniu na budowę.
b) Projekt wykonawczy podkwatery nr III.2 powinien zawierać w sobie rozwiązania umożliwiające połączenie kwatery nr III.1 i III.2 bez wyłączenia z eksploatacji podkwatery III.1. Odprowadzenie ścieków i wód z drenów podfoliowych i nadfoliowych do wykonanej przepompowni P3 i P4 i dalej do istniejącego zbiornika wód czystych i zbiornika odcieków. Dreny podfoliowe i nadfoliowe połączyć z zaczopowanymi w grobli dzielącej istniejącymi drenami. Należy przewidzieć wykonanie drogi wewnętrznej technologicznej wzdłuż całej podkwaterą III.2 z nawierzchni utwardzonej wraz z połączeniem z już istniejącymi drogami technologicznymi przy podkwaterze III.1 i kwaterze II. Należy również przewidzieć wykonanie drogi zjazdowej do podkwatery III.2. drogę do zjazdu na podkwaterę III.1; III.2 wykonać z kostki typu Polbruk o grubości min. 8cm., wokół podkwatery z płyt typu JOMB. Projekt wykonawczy powinien zawierać m.in. bilans mas ziemnych, zestawienie ilościowe głównych materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz parametry charakterystyczne dla wszystkich projektowanych obiektów, dróg i sieci z uwzględnieniem etapowania wykonania kwatery III. Przed rozpoczęciem robót projekt winien uzyskać akceptację Zamawiającego.
c) uzyskanie niezbędnych zgód i decyzji na wycinkę drzew i krzewów,
d) wykonanie robót wynikających z opracowanej dokumentacji w tym m.in. przygotowawczych wraz z niezbędnymi wycinkami drzew i krzewów oraz robót budowlanych wszystkich branż związanych z wybudowaniem podkwatery III.2 o powierzchni około 2,5ha, o pojemności około 260 000,00 m3 i połączeniem z istniejącą czynną podkwaterą III.1 z wywozem i zagospodarowaniem urobku poza teren ZUOK ( koszty po stronie wykonawcy). Odprowadzenie ścieków i wód z drenów podfoliowych i nadfoliowych za pomocą wykonanych w ramach budowy podkwatery III.1 przepompowni P3 i P4 do istniejącego zbiornika wód czystych i zbiornika odcieków. Dreny podfoliowe i nadfoliowe połączyć z zaczopowanymi w grobli dzielącej Należy wykonać drogę wewnętrzną technologiczną wokół podkwatery III.2 o nawierzchni utwardzonej z płyt JOMB do połączenia z istniejącą drogą wokół kwatery II oraz drogi wewnętrznej technologicznej do zjazdu na podkwaterę III.2 o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8 cm typu „polbruk” (połączenie z nawierzchnią z kostki betonowej przy podkwaterze III.1, wykonać zjazd z plyt drogowych do podkwatery III.2.
e) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie podkwatery III.2 wydawanej przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
f) przygotowanie kompletnego wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego do właściwego organu administracji
g) odtworzenie nawierzchni dróg, ciągów komunikacyjnych, terenów zieleni itp.
h) monitoring wizyjny (kamery) po stronie Wykonawcy (kompleksowo) wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz.U. 2019 poz. 1755) i spełniający wymogi tego Rozporządzenia.
- kamery zasilane i przesyłane sygnał kablowo,
- doprowadzony do budynku administracyjnego,
- najbliższa studnia kanalizacji teletechnicznej do ewentualnego wykorzystania znajduje się przy budynku stróżówki,
- monitoring nowej kwatery powinien być zrealizowany ma nowym rejestratorze
- cały system monitoringu powinien być zbudowany na takich urządzeniach aby można go było dodać do obecnego programu, na którym obecnie realizowany podgląd. Program obecny to IVMS (HIKVISION).
i) wykonanie oświetlenia zewnętrznego
Lampy oświetlenia zewnętrznego na podkwaterze III.2.:
- 3 lampy oświetlenia zewnętrznego zamontowane wzdłuż projektowanej drogi od aktualnego zjazdu na podkwaterę III.1 do drogi zjazdowej na podkwaterę III.2
- minimalna wysokość słupa oświetleniowego 6 metrów, na słupie zamontowana lampa LED (latarnia uliczna z wodoodporną obudową) o mocy 100 W
j) zapewnienie nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z wykonanej i przekazanej dokumentacji przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego tj. do dnia jego całkowitego zakończenia i rozliczenia (nadzór autorski będzie pełniony na wezwanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego). Wezwanie do wykonania czynności nadzoru autorskiego będzie kierowane do Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną), w zakres którego wchodzi: a. czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
b. pełnienie nadzoru autorskiego na terenie robót,
c. sporządzanie dodatkowych elementów dokumentacji projektowej (map, rysunków, szkiców itp.) w przypadku wprowadzenia zmian,
d. wykonanie opracowań zamiennych lub uzupełniających na skutek ujawnionych w trakcie realizacji robót budowlanych błędów i/lub braków w dokumentacji. Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 3 dni,
e. wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót związanych z dokumentacją projektową,
f. uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i instalacyjnych,
g. w razie konieczności opracowanie dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzane zmiany,
h. czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę, a w przypadku zmian istotnych – przygotowanie materiałów wymaganych do uzyskania ww. decyzji,
i. na żądanie Zamawiającego udział naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego i/lub Inspektora nadzoru inwestorskiego

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został
zawarty w projekcie budowlanym, SWZ, wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10997800,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12549995,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10997800,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Segi-Eko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251917781

7.3.3) Ulica: Szprotawska 10

7.3.4) Miejscowość: Leszno Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 67-321

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Ekologiczne BUDEKO Joanna Przybyłowska ul.Klonowa 25,62-070 Dopiewo, wykonanie części robót ziemnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10997800,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.