eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY SĘKOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA CELE BIUROWE



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY SĘKOWA
WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA CELE BIUROWE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3518016 wew. 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/586581

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY SĘKOWA
WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA CELE BIUROWE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9beed00b-a49e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034345/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i rozbudowa Urzędu Gminy Sękowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele biurowe - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 431268,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku Urzędu Gminy Sękowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele biurowe.
Zakres robót obejmuje:
1) Roboty budowlane w budynku Urzędu (parter, piętro I i poddasze), tj.:
a) wymiana posadzki na płytki,
b) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów,
c) zamurowanie otworów,
d) wymiana stolarki drzwiowej,
e) montaż stolarki okiennej,
f) montaż podwieszanych sufitów,
g) wykonanie ścianek g-k.,
h) wykonanie instalacji wod-kan.,
i) ułożenie płytek na ścianach i podłodze w pomieszczeniach wc.,
j) montaż nowej armatury,
k) dostawa i montaż drzwi aluminiowych przeszklonych,
l) montaż mebli kuchennych oraz zlewu z armaturą,
m) montaż zlewozmywaka przemysłowego,
n) montaż osprzętu instalacji elektrycznej,
2) Wykonanie instalacji elektrycznej i słaboprądowej w budynku Urzędu Gminy Sękowa (parter i piętro I), tj:
a) wewnętrzne linie zasilające,
b) rozdzielnice RG, RGK, RP1, RK1, RK2, wyłącznik główny WG,
c) montaż UPS,
d) instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego,
e) instalacja gniazd wtykowych oraz zasilanie urządzeń,
f) instalacja ochrony przeciwporażeniowej,
g) instalacja ochrony przeciwprzepięciowej,
h) instalacja połączeń wyrównawczych,
i) instalacja okablowania strukturalnego (instalacja teleinformatyczna
i telefoniczna),
j) instalacja alarmowa,
k) zakup i montaż szafy serwerowej RACK 19 „24U 800x1000 mm” stojąca.
3) Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Urzędu Gminy Sękowa, tj.:
a) roboty demontażowe (demontaż kotła JUBAN GAS 70kW),
b) roboty montażowe: kocioł gazowy kondensacyjny 1-funkcyjny o mocy 42,4 kW wraz z instalacją.
2. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia:
1) Uszczegółowienie zakresu robót obowiązkowych do wykonania w przedmiocie zamówienia w zakresie robót budowlanych – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych budynku biurowego – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt techniczny modernizacji kotłowni gazowej w budynku Urzędu Gminy Sękowa – załącznik nr 3 do SWZ,
4) STWiORB Przebudowa i rozbudowa Urzędu Gminy Sękowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele biurowe (roboty budowlane) – załącznik nr 4 do SWZ,
5) STWiORB Instalacja elektryczna i słaboprądowa – załącznik nr 5 do SWZ,
6) STWiORB Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Urzędu Gminy Sękowa – załącznik nr 6 do SWZ,
7) Rzut parteru rys. 2 – załącznik nr 7 do SWZ,
8) Rzut piętra rys. A3 – załącznik nr 8 do SWZ,
9) Rzut poddasza rys. A4 – załącznik nr 9 do SWZ,
10) Rzut poddasza rys. A4 elektryka – załącznik nr 10 do SWZ,
11) Projekt aranżacji wnętrz – załącznik nr 11 do SWZ,
12) Przedmiar robót – przebudowa i rozbudowa Urzędu Gminy Sękowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele biurowe, (roboty budowlane) – załącznik nr 12 do SWZ - stanowi element opisu przedmiotu zamówienia i jest podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
13) Przedmiar robót – roboty budowlane i instalacja elektryczna i słaboprądowa – załącznik nr 13 do SWZ - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
14) Przedmiar robót – modernizacja kotłowni gazowej w budynku Urzędu Gminy Sękowa – załącznik nr 14 do SWZ - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674492,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Uryga URBUD Usługi Remontowo Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120469729

7.3.4) Miejscowość: Łęka 134, Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.