eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Organizacja wyjazdu zdrowotno aktywizacyjnego dla osób objętych wsparciem w ramach projektu "Widzieć Więcej" (3)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdu zdrowotno aktywizacyjnego dla osób objętych wsparciem w ramach projektu "Widzieć Więcej" (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki w Świdniku

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elizy Orzeszkowej 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pcpr-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-swidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zadania z zakresu pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wyjazdu zdrowotno aktywizacyjnego dla osób objętych wsparciem w ramach projektu "Widzieć Więcej" (3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c19fe1ed-a9dd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Widzieć Więcej" – aktywizacja społeczna mieszkańców Domów Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Powiatu Świdnickiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094459/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu zdrowotno aktywizacyjnego dla 107 uczestników projektu "Widzieć Więcej" – aktywizacja społeczna mieszkańców Domów Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Powiatu Świdnickiego”. Podana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby uczestników maksymalnie o 20. Miejsce wyjazdu musi być położone w województwie lubelskim.
3.2. Zamówienie ma za zadanie poprawę stanu zdrowia i mobilizację społeczno-ruchową uczestników wyjazdu. Uczestnicy borykają się z problemami zdrowotnymi – zarówno pierwotnymi, będącymi przyczynami ich niepełnosprawności, jak wtórnymi będącymi wynikiem zaniechania podejmowania aktywności ruchowej. Zaniechania te prowadzą do pogłębiania się problemów zdrowotnych, często niezwiązanych ze schorzeniem pierwotnym. Elementem wyjazdu są zabiegi zdrowotne oraz aktywizacja społeczna. Celem zabiegów jest mobilizacja poszczególnych partii ciała i całego organizmu, uśmierzenie bólu i poprawa ruchowości. Osiągnięcie tych celów ma ogromny wpływ na powodzenie pozostałych zadań w projekcie, wpływa bowiem na aktywność uczestników, ich motywację i chęć podejmowania działań. Kolejnym elementem wyjazdu są grupowe formy terapii. Grupowe formy terapii muszą odbywać się pod postacią cyklicznych spotkań z psychologiem (trenerem). Są one unikalną formą działań zorientowaną na umiejętności tworzenia relacji w grupie oraz prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie. Wyłącznie terapia grupowa pod okiem psychologa pozwala na wypracowanie takich kompetencji jak umiejętność osiągania wspólnie założonych celów, umiejętność wspólnego rozwiązywania problemów, umiejętność kreowania i podtrzymywania relacji oraz bardzo istotna umiejętność jaką jest niesienie pomocy innym. Wpływa ona również na podniesienie poziomu wartości jednostki i samoakceptacji. Uczestnicy w życiu codziennym są biorcami pomocy i przez taki pryzmat są postrzegani zarówno przez społeczeństwo oraz przez samych siebie.
3.3. Zamówienie obejmuje w szczególności:
a/ transport uczestników (wyjazd nastąpi z lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku, ul. Piasecka 240, 21-040 Świdnik; Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie, Krzesimów 77, 21-007 Mełgiew; Dom Pomocy Społecznej w Wygnanowicach; Wygnanowice 40a, 21-065 Rybczewice Drugie; wymagany powrót do miejsca wyjazdu),
b/ zakwaterowanie (pokoje 2, 3, 4 osobowe) – min. 11 noclegów / dób hotelowych w ramach jednego turnusu. Wymagane pokoje w standardzie hotelowym min. 2*. Wszystkie pokoje winny być wyposażone w pełny węzeł sanitarny z ciepłą i zimną wodą przez cała dobę, telewizor, radio i czajnik. Wykonawca winien zapewnić codzienną wymianę ręczników oraz codzienny przydział wody mineralnej w butelkach, w ilości odpowiadającej ilości zakwaterowanych w pokoju uczestników wyjazdu. Ośrodek winien być przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (będzie ok.7 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich).
c/ pełne wyżywienie (śniadanie - szwedzki bufet, obiad i kolacja – podawane do stolika), w wyjeździe będą uczestniczyły osoby, które wymagają następującej diety: dieta cukrzycowa -20 osób (w tym dieta cukrzycowa bezmleczna 1 osoba; dieta cukrzycowa lekkostrawna – 4 osoby); dieta lekkostrawna - 23 osoby; dieta wrzodowa – 1 osoba; dieta ubogo-sodowa – 1 osoba; dieta wątrobowa - 3 osoby, dieta wyznaniowa – 1 osoba; dieta ubogo cholesterolowa-1 osoba.
d/ całodobową opiekę medyczną, w tym badanie lekarskie na początku i na końcu pobytu, wykonane przez lekarza
e/ zabiegi zdrowotne – przez 10 dni pobytu wymagane jest przeprowadzenie 3 zabiegów dziennie (dla każdego z uczestników). Zabiegi mają na celu aktywizację zdrowotną uczestników i wykonane być muszą przez wykonawcę posiadającego odpowiednie zaplecze organizacyjne i techniczne oraz doświadczoną kadrę. Wymiar czasowy każdego zabiegu uzależniony jest od obowiązujących standardów medycznych. Dobór i skierowanie na poszczególne zabiegi uzależnione będzie od indywidualnych wskazań lekarskich. Katalog zabiegów obejmuje m.in. ćwiczenia ogólno usprawniające, ćwiczenia wspomagające kończyny górne, ćwiczenia wspomagające kończyny dolne, ćwiczenia przeciwzakrzepowe, ćwiczenia odciążające kręgosłup, ćwiczenia korygujące wady postawy, ćwiczenia równoważne; ćwiczenia izometryczne i oporowe; gimnastykę.
f/ aktywizacja społeczna poprzez grupowe formy terapii: spotkania z psychologiem w wymiarze 2 godzin dziennie, przez 10 dni wyjazdu, grupy nie większe niż 10 osób, minimum 20 godzin spotkań z psychologiem dla danej grupy.
g/ dodatkowy program kulturalno-oświatowy np. dyskoteki, ognisko z pieczeniem kiełbasek, pieczywem, zwiedzanie jednej z atrakcji turystycznych w okolicy, nieodpłatny dostęp do sali gimnastycznej i korzystania z siłowni,
h/ ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) do kwoty 2 000,00 PLN na uczestnika na cały czas trwania pobytu. Ubezpieczenie winno obejmować również czas podróży uczestników tam i z powrotem. Ubezpieczenie nastąpi po otrzymaniu od Zamawiającego, nie później niż 7 dni przed wyjazdem, kompletnej listy osób.
i/ zapewnienie opiekunów w ilości zapewniającej bezpieczeństwo uczestników (nie mniej niż 20 opiekunów na 107 uczestników, z tym że na 1 osobę poruszającą się na wózku przypada 1 opiekun) w ilości godzin nie mniej niż 8 godzin na dobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395686,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395686,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395686,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży AVITUR Ewa Wilczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122170988

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 22 lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-004

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395686,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.