eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Roboty budowlane polegające na remoncie lokali, pomieszczeń - Z:nr 1-Modernizacja posadzek i podłóg w P3 Z:nr 2- Modernizacja posadzek i podłóg w P4 Z:nr3-Modernizacja posadzek podłóg w P6



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie lokali, pomieszczeń –
Z:nr 1–Modernizacja posadzek i podłóg w P3
Z:nr 2- Modernizacja posadzek i podłóg w P4
Z:nr3-Modernizacja posadzek podłóg w P6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na remoncie lokali, pomieszczeń –
Z:nr 1–Modernizacja posadzek i podłóg w P3
Z:nr 2- Modernizacja posadzek i podłóg w P4
Z:nr3-Modernizacja posadzek podłóg w P6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d157390-ffee-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003050/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty lokali

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający dwukrotnie zamieszczał ogłoszenie o zamówieniu, oba zostały unieważnione z na podstawie art. 255 pkt 1. roboty budowlane zaplanowane były w budynkach przedszkoli miejskich a wykonanie robót zostało zaplanowane na miesiące wakacyjne w czasie przerwy placówek.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.481.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty obejmują wykonanie cyklinowania parkietów z wymianą listew przyściennych lakierowaniem. Powłoki wykonać należy z materiałów dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Do zakresu należy wykonanie posadzki z płytek gresowych w korytarzu piwnicy i w podręcznym wc. Wykonać należy remont pomieszczenia wc z wymianą drzwi i ościeżnicy, wymiana armatury sanitarnej oraz wykonaniem okładziny ścian płytkami do wysokości 2m oraz malowaniem pozostałych powierzchni ścian i sufitu.
Zastosowane materiały, lakiery itp. powinny być bezpieczne dla dzieci.
Roboty polegają na wymianie wykładzin z tworzywa sztucznego i paneli na wykładziny rulonowe z PVC zgrzewane z wykonaniem cokołów wywijanych na ściany na wysokość 10-12cm z pełnym przygotowaniem powierzchni i utylizacją materiałów z rozbiórki. Dodatkowo wymienić należy drzwi wahadłowe w kabinach sanitarnych
Zastosowane materiały, lakiery itp. powinny być bezpieczne dla dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

44112240-2 - Parkiet

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78105,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Andrzej Pierucki Usługi Remontowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111693057

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 16

7.3.4) Miejscowość: Bierutów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78105,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.