eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem docieplenia i nowego pokrycia dachu budynku biurowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem docieplenia i nowego pokrycia dachu budynku biurowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430067965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czechowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815327031

1.5.8.) Numer faksu: 815324947

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/84c69130-52a5-45e3-a92a-c8f9d5e10efc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem docieplenia i nowego pokrycia dachu budynku biurowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3fe269a-b18f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ER.270.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 648205,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem docieplenia i nowego pokrycia dachu budynku biurowego RDLP w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4 dz. nr ew. 25/5.
2.Opis planowanych robót budowlanych:
- ocieplenie stropu połączone z usunięciem gruzu z przestrzeni poddasza,
- montaż balustrady bezpieczeństwa na krawędzi dachu,
- wymiana pokrycia dachu,
- demontaż instalacji odgromowej,
- wymiana obróbek blacharskich krawędzi dachu, kominów, pasów nadrynnowych, obróbek gzymsu rynny i rur spustowych,
- nadmurowanie istniejących kominów połączone z wymianą czap kominowych,
- obudowa przewodów elektrycznych w wiatrołapie budynku, wymianę okna z portierni na wiatrołap na okno o odporności ogniowej EI 30, wymianę drzwi rozdzielni głównej na drzwi o odporności ogniowej EI60 osadzonych w nabudowanej ściance GK,
- montaż instalacji odgromowej,
- montaż na dachu paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy do 50 kW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Faktyczną przyczyną unieważnienia postępowania było złożenie oferty z najniższą ceną, która przewyższała kwotę, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Szczegóły:
Kwota na sfinansowanie zamówienia [brutto]: 797 292,67 zł.
Kwota oferty Wykonawcy [brutto]:852 728,90 zł.
Przekroczenie kwoty na sfinansowanie zamówienia [brutto] o 55 436,23 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852728,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852728,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.