eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Poprawa bazy leczniczej - przebudowa placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim" (zamówienie w formule "zaprojektuj i wybuduj")

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bazy leczniczej – przebudowa placu przed stacją
Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bazy leczniczej – przebudowa placu przed stacją
Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2f772d-b8d2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118264

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 463414,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni istniejącego placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim przy ul. Gryfowskiej 2 (dz. nr 286, obręb 0002 – Lwówek Śląski 2), w zakres której wchodzi rozbiórka istniejącej żelbetowej rampy z kanałem serwisowym, rozbiórka budynku nieczynnej kotłowni, ułożenie rur osłonowych dla przewodów zasilających, wyczyszczenie odcinka kanalizacji deszczowej, naprawa i regulacja studni oraz wykonanie terenów zielonych. Realizację robót budowlanych poprzedza opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, uprawniających do przeprowadzania przedmiotowej inwestycji.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia – realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj” – obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowy placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), w skład której wchodzi:
a) Projekt Wykonawczy,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
c) Kosztorys inwestorski i przedmiar robót;
d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich koniecznych opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania zadania inwestycyjnego (Zamawiający przewiduje konieczność dokonania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego/Inwestora zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę);
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, oraz uzyskanych pozwoleń, o których mowa w pkt 2, przy jednoczesnym osiągnięciu celów wymagań i potrzeb określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, zawarty w Tomie III SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SWZ (tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z planami sytuacyjnymi).
4. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XX Tomu I SWZ.
5. Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne, w tym pracowników Zamawiającego, w związku z czym wymagane jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, odrzucił ofertę Nr 1 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - z uwagi na to, że oferta jest niezgodna z przepisami ustawy.
Ceny wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, kierując się celowością i efektywnością gospodarowania środkami publicznymi, nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do najniższej ceny.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego do oceny możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, w celu unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na to, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.