eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Poprawa efektywności oczyszczalni ścieków w Siemiatyczach poprzez budowę budynku technicznego wraz z wymianą i remontem urządzeń technologicznych w budynku krat



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności oczyszczalni ścieków w Siemiatyczach poprzez budowę budynku technicznego wraz z wymianą i remontem urządzeń technologicznych w budynku krat

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856565815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4bc03d8-3efa-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności oczyszczalni ścieków w Siemiatyczach poprzez budowę budynku technicznego wraz z wymianą i remontem urządzeń technologicznych w budynku krat

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4bc03d8-3efa-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012700/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja części mechanicznej w Oczyszczalni Ścieków w Siemiatyczach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00021016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5691056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czesc 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na nieruchomości nr 3529/1 w Siemiatyczach (obręb 2)

1. Prace będą polegały na wykonaniu wymiany przestarzałych urządzeń w istniejącym Budynku Krat, w tym remontu istniejącej Kraty oraz budowie całorocznego budynku technicznego, wyposażonego w urządzenia Sitopiaskownika; Prasopłuczki; Płuczki Piasku; oraz wentylację mechaniczną z systemem dezodoryzacji. Obiekt ten wraz z zainstalowanymi urządzeniami zastąpi istniejący Piaskownik, będący otwartym zbiornikiem betonowym. W ramach zadania przewidziano doposażenie obiektu w niezbędne z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć elementy (np. urządzenia kontrolne, sprzęt teleinformatyczny, sprzęt czyszczący itp.)
2. Projektowane przedsięwzięcie będzie polegać w szczególności na:
1) Wymianie i remoncie urządzeń technologicznych w Istniejącym Budynku Krat, w tym przewidziano:
– remont istniejącej Kraty (szt. 1): - krata automatyczna taśmowa Aqua Screen typu KLRV – 03 o prześwicie 3 mm i szerokości 800 mm z praską płucząca skratki,
– demontaż Kraty ręcznej (szt. 1): - krata ręczna jako awaryjna z ręcznym usuwaniem skratek o prześwicie 10 mm.
– montaż projektowanej Kraty mechanicznej (szt. 1): krata mechaniczna o prześwicie 3 mm i szerokości 800 mm.
– towarzyszące prace remontowe pomieszczenia krat (odmalowanie, odnowienie elementów konstrukcji).
2) Wykonaniu obejścia awaryjnego, przez które będą płynąć ścieki na czas budowy projektowanego Budynku Technicznego.
3) Demontażu i wyburzeniu istniejącego obiektu Piaskownika, będącego otwartym zbiornikiem betonowym.
4) Budowie Projektowanego Budynku Technicznego (murowany, jednokondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, z dachem jednospadowym, kubatura 1688,0 m3), w tym:
– montaż urządzenia Sitopiaskownika (szt. 2);
– montaż urządzenia Prasopłuczki (szt. 1);
– montaż urządzenia Płuczki Piasku (szt. 1);
– budowa wentylacji mechanicznej dla budynku z systemem dezodoryzacji.

3. Do projektowanego budynku planuje się doprowadzenie przyłącza wody wodociągowej niezbędnej do celów technologicznych, oraz płukania Sitopiaskownika i innych urządzeń.
4. Do projektowanego budynku planuje się wykonanie przyłącza elektrycznego prądu niskiego oraz prądu średniego napięcia. Projektuje się oświetlenie terenu przy pomocy opraw oświetleniowych zewnętrznych, montowanych na ścianie projektowanego budynku. Na potrzeby kabli sterowniczych do urządzeń projektuje się kanalizację teletechniczną. Kanalizacja teletechniczna zostanie ułożona pod utwardzonym gruntem oraz w niezadrzewionych pasach zieleni.
5. W zakresie doposażenie obiektu w niezbędne z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć elementy (np. urządzenia kontrolne, sprzęt teleinformatyczny, sprzęt czyszczący itp.)
6. W ramach i w terminie realizacji zadania Wykonawca winien uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocne, bezwarunkowe pozwolenie na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 5634146,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem zamówienia realizowanego w ramach części 1.

W ramach zamówienia wykonawca będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania w zakresie robót budowlanych, które obejmują zakres wskazany w części I.

Należy zapewnić nadzór przez inspektorów branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

1. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zrealizowanie umowy zgodnie z jej treścią na etapie realizacji, odbioru, oraz w okresie gwarancyjnym;
b) współorganizacja procesu inwestycyjnego i wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania;
c) rzetelne i terminowe wypełnianie zobowiązań, w tym prawidłowe wykonywanie zadań i obowiązków, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia;
d) wykonywanie usług będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i niezbędne doświadczenie, z zachowaniem wszelkiej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
e) podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru (pn. z powodu urlopu lub choroby), zapewnienie krótkoterminowego zastępstwa na cały okres nieobecności inspektora;
f) w sytuacjach tego wymagających, w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, zapewnienie wsparcia i pomocy technicznej przez dodatkowych specjalistów;
12) Zakłada się minimalną ilość wizyt:
- Obecność inspektora ds. konstrukcyjno-budowlanych – co najmniej raz w tygodniu jeżeli prowadzone są w nim prace;
- Obecność inspektora ds. sanitarnych – co najmniej raz w tygodniu jeżeli prowadzone są w nim prace;
- Obecność inspektora ds. elektrycznych – co najmniej raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe;

pozostałe warunki wskazano w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7945800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9938400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7945800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-MTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017265550

7.3.3) Ulica: Pruszkowska 66

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SOFTCONTROLS Sp. z o.o ; ul. Bulwarna nr 1 A lok. 6 ; 05-300 Mińsk Mazowiecki - uczestnictwo w realizacji części przedmiotowego zadania inwestycyjnego jako podwykonawca w zakresie robót branży elektrycznej i AKPiA


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7945800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233823,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050506858

7.3.3) Ulica: Elewatorska 17 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 62 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.