Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078914/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie zbiorników i transport ścieków II/ 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 633-05-15
1.5.8.) Numer faksu: 44 633-08-19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie zbiorników i transport ścieków II/ 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9d67af8-c9ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078914/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 183500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 307000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 12740 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 71350 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 560 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚCIEKI PRZEMYSŁOWE1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków przemysłowych wytwarzanych na instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego
do wskazanej przez Zamawiającego zlewni.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego wyposażonego w zbiornik (cysternę) o minimalnej pojemności wskazanej w SWZ.
4. Jednorazowa, minimalna ilość odpompowanych ścieków nie może być mniejsza niż 22 m³.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 1.
Minimalna, gwarantowana przez Zamawiającego ilość odbiorów ścieków wskazana została w Tabela 1.
ŚCIEKI BYTOWE
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie ścieków bytowych wytwarzanych na terenie zakładów zarządzanych przez Zamawiającego
do oczyszczalni ścieków z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę.
2. Każde opróżnienie zbiorników bezodpływowych i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Usługa realizowana będzie przy użyciu specjalistycznych pojazdów asenizacyjnych wyposażonych
w zbiorniki (cysterny) spełniających wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
4. Pojazdy asenizacyjne mogą wyposażone w urządzenia pomiarowe w postaci przepływomierzy umożliwiających odczyt pobranych nieczystości płynnych.
5. Zamawiający podkreśla, że ilość transportów są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określonych w Tabeli 2. Zamawiający gwarantuje minimalną ilość odbiorów na poziomie wskazanym w Tabeli 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137592 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137592 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137592 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORCAR Transport i Usługi Michał Markiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692079374
7.3.3) Ulica: Poręby 34
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148599,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230202 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230202 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230202 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORCAR Transport i Usługi Michał Markiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692079374
7.3.3) Ulica: Poręby 34
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248618,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45864 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45864 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45864 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORCAR Transport i Usługi Michał Markiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692079374
7.3.3) Ulica: Poręby 34
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49533,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Pajęczno-Miejski Zakład Komunalny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080013710
7.3.3) Ulica: ul. Międzyzakładowa 3
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3024 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa wraz z montażem dźwigów kuchennych (...) w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja kuchni szpitalnej (etap II) w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dostosowanych do wykonywania zabiegów prostatektomii radykalnej z zastosowaniem systemu robotowego
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Budowa placu zabaw i boiska przy ZSP w Łękawie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- "Odbiór i utylizacja odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Świadczenie usług udrażniania sieci kanalizacyjnych na terenie jednostek Garnizonu Stołecznego
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.