eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego "Rodzina w Centrum 3"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mopr.wloclawek.pl i https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d5980e-d57e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075871/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, polegające na prowadzeniu: zajęć wyrównujących braki szkolne w zakresie matematyki, zajęć pt. ”Mały odkrywca”, w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”.

1.3.2 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej : zajęcia socjoterapeutyczne oraz warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia, w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rodzina w Centrum 3” , realizowany w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094878/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 396000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki w Świetlicach środowiskowych „Zachęta” i
‘”Zacisze”, prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.
a. zajęcia przeznaczone dla dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 16 lat, realizowane w celu
podniesienie umiejętności matematycznych, nadrobienie zaległości, pomoc w odrabianiu lekcji z
matematyki, przygotowanie do testów/sprawdzianów.
b. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do dnia 29 grudnia 2022r. -
szczegółowy harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z
wykonawcą, usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni
robocze.
c. zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki
w Świetlicy środowiskowej „Zachęta” MOPR Włocławek:
- Liczba godzin w 2021r. – 240 godzin.
- Liczba godzin w 2022r.- 200 godzin.
d. zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki
w Świetlicy środowiskowej „Zacisze” MOPR Włocławek:
- Liczba godzin w 2021r. – 240 godzin.
- Liczba godzin w 2022r.- 200 godzin.
e. odbiorcy zajęć: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat uczęszczające do świetlicy
środowiskowej.
f. zajęcia indywidualne lub grupowe- w zależności od potrzeb uczestników, ogólna liczba osób w
obu świetlicach objętych zajęciami min. 30 osób;
g. miejsce świadczenia usługi (wariant I):
- Świetlica Środowiskowa „Zachęta” ul. Wieniecka 42,
87-800 Włocławek
- Świetlica Środowiskowa „Zacisze” ul. Zakręt 8,
87-800 Włocławek
h. w razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu, niż wymienione w pkt g,
wskazanym przez zamawiającego.
i. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenie zajęć w formie zdalnej (wariant II) za
pośrednictwem ogólnodostępnych komunikatorów np. Skype, Messenger, Whatsapp, Zoom, w
sytuacji wynikającej z działania siły wyższej, tj. zdarzeń losowych takich jak: pożar, powódź, atak
terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie, epidemie.
j. tematyka zajęć: według potrzeb uczestnika, zgodna z programem nauczania obowiązującym
na różnych etapach edukacji, obejmująca w szczególności:
- pomoc w nadrobieniu zaległości w programie nauczania,
- przygotowanie do sprawdzianów, egzaminów,
k. wymagane metody dydaktyczne:
- metody słowne;
- metody gier dydaktycznych,
l. wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do prawidłowej realizacji usług w ramach
przedmiotu zamówienia, m.in.. pomoce dydaktyczne w formie papierowej - testy, ćwiczenia,
zadania, podręczniki.
m. w przypadku realizacji zajęć w formie zdalnej Wykonawca nie zapewnia sprzętu uczestnikom
zajęć; n. z każdego dnia zajęć wykonawca zobowiązany jest sporządzać listę obecności uczestników
oraz sprawozdanie miesięczne wg wzoru określonego przez Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 88000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia pt. „Mały odkrywca” zwiększające wiedzę i
umiejętności w zakresie nauk ścisłych, w Świetlicach środowiskowych „Zorza” i „Zefir”,
prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.
a. zajęcia „Mały odkrywca” zwiększające możliwości i rozwój zdolności w zakresie nauk ścisłych
u dzieci - zajęcia indywidualne i zajęcia grupowe realizowane w zależności od potrzeb
uczestników, zajecie wspierające ogólny rozwój młodych beneficjentów, ze szczególnym
nastawieniem na rozwój zainteresowania naukami ścisłymi – fizyką, matematyką, chemią,
zajęcia wspierające rozwój logicznego i konstruktywnego myślenia, rozwój naturalnej pasji
odkrywania świata poprzez m.in. ciekawe eksperymenty fizyczne, ukazanie zjawisk z
najbliższego otoczenia, ciekawostki geometryczne, liczbowe.
b. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do dnia 29 grudnia 2022r. -
szczegółowy harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z
wykonawcą, usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni
robocze.
c. zajęcia pt. „Mały odkrywca” –zwiększające wiedzę i umiejętności w zakresie nauk ścisłych w
Świetlicy środowiskowej „Zorza” MOPR Włocławek:
- liczba godzin w 2021r. -240 godzin,
- liczba godzin w 2022r.-200 godzin,
d. zajęcia pt. „Mały odkrywca” – zwiększające wiedzę i umiejętności w zakresie nauk ścisłych w
Świetlicy środowiskowej „Zefir” MOPR Włocławek:
- liczba godzin w 2021r. –240 godzin,
- liczba godzin w 2022r.- 200 godzin,
e. odbiorcy zajęć: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat uczęszczające do świetlicy
środowiskowej;
f. zajęcia indywidualne lub grupowe- w zależności od potrzeb uczestników, ogólna liczba osób w
obu świetlicach objętych zajęciami min. 30 osób;
g. miejsce świadczenia usługi (wariant I):
- Świetlica Środowiskowa „Zorza” ul. Żytnia 58, 87-800 Włocławek
- Świetlica środowiskowa „Zefir” ul. Kaliska 7,
87-800 Włocławek.
h. W razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu, niż wymienione w pkt g,
wskazanym przez zamawiającego.
i. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenie zajęć w formie zdalnej (wariant II) za
pośrednictwem ogólnodostępnych komunikatorów np. Skype, Messenger, Whatsapp, Zoom, w
sytuacji wynikającej z działania siły wyższej, tj. zdarzeń losowych takich jak: pożar, powódź, atak
terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie, epidemie.
j. tematyka zajęć :
- nadrabianie zaległości w programie nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, chemia,
fizyka,
- zapoznanie z zagadnieniami wykraczającymi poza program nauczania,
- zajęcia rozwijające logiczne myślenie, wyobraźnię,
- poznawanie ciekawostek z otaczającego nas świata, z zakresu fizyki, chemii, matematyki.
k. tematyka zajęć dostosowana do wieku i umiejętności dzieci i młodzieży biorących udział w
zajęciach;
l. metody dydaktyczne:
- metody słowne,
- metody oglądowe,
- metody praktyczne,
- metody gier dydaktycznych.
m. Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do prawidłowej realizacji usług w ramach
przedmiotu, m.in.:
- sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik,
- materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć (artykuły papiernicze,
piśmiennicze, książki, zdjęcia, filmy)
n. w przypadku realizacji zajęć w formie zdalnej Wykonawca nie zapewnia sprzętu uczestnikom
zajęć;
o. efekty zajęć:
- podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie matematyki, fizyki i chemii,
- nadrobienie zaległości,
- pomoc w odrabianiu lekcji w zakresie matematyki, fizyki i chemii,
- przygotowanie do testów/sprawdzianów.,
- Rozwój logicznego i konstruktywnego myślenia,
- wzrost zainteresowania dzieci fizyką, matematyką, chemią.
p. z każdego dnia zajęć wykonawca zobowiązany jest sporządzać listę obecności uczestników
oraz sprawozdanie miesięczne wg wzoru określonego przez Zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 88000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicach środowiskowych
„Zachęta” i ‘”Zacisze” prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.
a. cykl zajęć dla dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, przebywających w pieczy zastępczej oraz z
rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo – wychowawczych;
b. głównym celem zajęć jest podniesienie kompetencji społecznych uczestników- rozumienie
kontaktu społecznego- zdolność rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, budowanie
własnej samooceny, umiejętność wyrażania uczuć, swoich potrzeb i oczekiwań, uczestnicy
powinni zostać wyposażeni w wiedzę i umiejętności, dzięki którym zdobędą kompetencje pozwalające na dostosowanie się do zasad społecznych;
c. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do dnia 29 grudnia 2022r., szczegółowy
harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z wykonawcą,
usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni robocze;
d. zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicy środowiskowej „Zachęta” MOPR Włocławek:
- liczba godzin w 2021r. –120 godzin
- liczba godzin w 2022r.- 100 godzin
e. zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicy środowiskowej „Zacisze” MOPR Włocławek:
- Liczba godzin w 2021r. –120 godzin
- Liczba godzin w 2022r.- 100 godzin
f. odbiorcy usługi: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat przebywające
w pieczy zastępczej oraz z rodzin naturalnych z problemami opiekuńczo-wychowawczymi i
uczęszczające do świetlicy środowiskowej;
g. liczba osób biorących udział w zajęciach : zajęcia grupowe - ogólna liczba osób w obu
świetlicach objętych zajęciami min. 30 osób;
h. miejsce świadczenia usług:
- Świetlica środowiskowa „Zachęta” ul. Wieniecka 42, 87-800 Włocławek,
- Świetlica środowiskowa „Zacisze” ul. Zakręt 8 , 87-800 Włocławek,
- w razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu wskazanym przez
zamawiającego,
i. nie dopuszcza się świadczenia usług w formie zdalnej,
j. przykładowe tematy zajęć, związane z prawidłowym funkcjonowaniem w społeczeństwie:
- Integracja,
- wzajemne poznanie,
- budowanie pozytywnej samooceny,
- role społeczne,
- uczucia,
- rozwiązywanie konfliktów,
- radzenie sobie ze stresem,
- umiejętności podejmowani samodzielnych decyzji i brania za nie odpowiedzialności,
- przełamywanie nieśmiałości,
- asertywność,
- zajęcia mające na celu odreagowanie agresji i nagromadzonych w dziecku emocji,
wyładowanie stresu,
k. treści powinny być przygotowane i przekazywane w sposób właściwy dla wieku i możliwości
uczestników zajęć,
l. tematyka zajęć może ulec zmianie, zostać poszerzona lub zawężona – w zależności od
potrzeb uczestników.
m. Metody dydaktyczne, m.in.:
- ćwiczenia i zabawy integracyjne,
- psychodrama, burza mózgów,
- swobodna ekspresja słowna,
- metody pracy nad zachowaniem,
- metody utrwalania,
- muzykoterapia,
- arteterapia,
- wybór konkretnych metod nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym.
n. wyposażenie techniczne i sprzęt: Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do
prawidłowej realizacji usług w ramach przedmiotu:
- materiały pomocnicze tj. m.in. kartki, brystol, artykuły piśmiennicze, nożyczki, klej, piłki, balony,
artykuły animacyjne,
- sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik;
o. efekty zajęć:
- podniesienie umiejętności społecznych i komunikacyjnych,
- umiejętność właściwego odreagowania napięć emocjonalnych,
- zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i zaufania do otaczających osób,
- umiejętność dostrzegania potrzeb własnych i drugiego człowieka,
- umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pełnienia ról społecznych;
p. Wykonawca wystawi zaświadczenie uczestnictwa w zajęciach dla wszystkich uczestników z
wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych
umiejętności, osiągniętych efektów;
q. Z każdego dnia zajęć zostanie sporządzona lista obecności uczestników. Wykonawca musi
przygotować sprawozdanie miesięczne – wg wzoru określonego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i
warsztaty twórczego myślenia w Świetlicach środowiskowych „Zorza” i „Zefir prowadzonych
przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.
a. cykl zajęć dla dzieci i młodzieży, który ma celu podnieść kompetencje społeczne i rozwinąć
twórcze kreatywne myślenie.
b. Zajęcia z zakresu rozwoju społecznego - umiejętność współpracy, pracy w grupach,
komunikacji, tworzenie prawidłowych relacji społecznych, poznawania własnych: mocnych i
słabych stron, autoprezentacji, poznawania własnych predyspozycji i zainteresowań;
c. Warsztaty twórczego myślenia – rozwijanie potencjału twórczego u dzieci, wyobraźni,
pobudzenie motywacji do działania i nauki , rozwój niekonwencjonalnego myślenia i
spontaniczności w wyrażaniu siebie , swoich pomysłów i rozwiązywania problemów;
d. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2022r., szczegółowy
harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z wykonawcą,
usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni robocze;
e. warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia w Świetlicy
środowiskowej „Zorza” MOPR Włocławek:
- liczba godzin w 2021r. -120 godzin,
- liczba godzin w 2022r.-100 godzin;
f. warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia w Świetlicy
środowiskowej „Zefir” MOPR Włocławek:
- liczba godzin w 2021r. –120 godzin,
- liczba godzin w 2022r.- 100 godzin;
g. odbiorcy usługi: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat przebywające w rodzinnej pieczy zastępczej oraz z rodzin naturalnych
z problemami opiekuńczo-wychowawczymi i uczęszczające do świetlicy środowiskowej;
h. zajęcia grupowe, ogólna liczba osób w obu świetlicach objętych zajęciami- min. 30 osób;
i. miejsce świadczenia usługi:
- Świetlica Środowiskowa „Zorza” ul. Żytnia 58, 87-800 Włocławek,
- Świetlica środowiskowa „Zefir” ul. Kaliska 7, 87-800 Włocławek.
- w razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu wskazanym przez
zamawiającego;
j. nie dopuszcza się świadczenia usług w formie zdalnej,
k. tematyka zajęć: powinna obejmować zapewnić uczestnikom podniesienie szeroko
rozumianych kompetencji społecznych oraz rozwinąć kreatywność uczestników:
- wyszukiwanie zainteresowań,
- kreatywne spędzanie czasu wolnego,
- poznawanie własnych możliwości i predyspozycji,
- nauka tolerancji i akceptacji drugiego człowieka,
- poznanie zasad współpracy i współdziałania,
- umiejętności wytyczania celu,
- odreagowanie emocji,
- rozwiązywania problemów, trudnych sytuacji,
- umiejętność kreatywnego myślenia,
- zdolność pobudzenia motywacji do działania,
- niekonwencjonalne myślenie,
- umiejętność przyjmowania i wyrażania konstruktywnej krytyki,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- treści powinny być przygotowane i przekazywane w sposób właściwy dla wieku i możliwości
uczestników zajęć,
- tematyka zajęć może ulec zmianie, zostać poszerzona lub zawężona – w zależności od
potrzeb uczestników;
l. metody dydaktyczne:
- ćwiczenia i zabawy integracyjne,
- psychodrama,
- burza mózgów,
- swobodna ekspresja słowna,
- metody pracy nad zachowaniem,
- metody utrwalania,
- muzykoterapia,
- arteterapia,
- wybór konkretnych metod nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym;
m. wyposażenie techniczne i sprzęt: Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do
prawidłowej realizacji usług w ramach przedmiotu:
- materiały pomocnicze tj. m.in. kartki, brystol, artykuły piśmiennicze, nożyczki, klej, piłki, balony,
artykuły animacyjne,
- sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik;
n. efekty zajęć:
- podniesienie umiejętności społecznych i komunikacyjnych,
- umiejętność właściwego odreagowania napięć emocjonalnych,
- zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i zaufania do otaczających osób,
- umiejętność dostrzegania potrzeb własnych i drugiego człowieka,
- umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pełnienia ról społecznych;
o. wykonawca wystawi zaświadczenie uczestnictwa w zajęciach dla wszystkich uczestników z
wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych
umiejętności, osiągniętych efektów;
p. każdego dnia zajęć zostanie sporządzona lista obecności uczestników, Wykonawca musi przygotować sprawozdanie miesięczne – wg wzoru określonego przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 44000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Marta Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882888019

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 10/40

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Marta Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882888019

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 10/40

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Marta Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882888019

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 10/40

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Marta Małecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882888019

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 10/40

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.