eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDWIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@swidwin.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidwin.gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d46fe8c9-b43a-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46fe8c9-b43a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063582/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.”
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na następujące części:
a) Część 1 – Inwestycje w gospodarkę wodno ściekową:
 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ze zbiorczą oczyszczalnią ścieków
z odprowadzeniem ścieków do gruntu wraz z budową wewnętrznych linii zasilających nn-0,4kV zasilających projektowaną oczyszczalnię ścieków w miejscowości Przymiarki
 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 76/25, 76/47, 89/4, 76/65 wraz z przyłączami do działek 76/61 - 76/64, 76/67 - 76/89 zlokalizowanych w miejscowości Krosino
 Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 231/4, 245,246/4, 259, 258/8, 315, 316, 317, 318/5, 318/7, 318/8, 318/4, 318/3, 320, 321/1, 321/2, 322/5, 322/4, 322/1, 325/3, 325/2, 335/4, 335/5, 326/1, 331/2, 335/3, 335/6, 332/4, 333, 332/5, 337, 338, 340/3, 368, 345, 341, 312, 311, 271/7, 274, 302/2, 302/1 obr. 118 Świdwinek
 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 79/25 i 80 w Przybysławiu, gm. Świdwin wraz z budową wewnętrznej linii nn-0,4kV zasilającej przepompownię ścieków na dz.nr.79/25
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Część 1 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe wartości zamówienia:
Część nr Cena netto
1 3 407 190,58 zł
5) Gwarancja i rękojmia - dotyczy części nr 1:
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie należy wskazać na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.
6) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

7) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.

8) Zamawiający wskazuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej części zamówienia tj. Wykonawcy składający oferty na część 1 nie mogą złożyć oferty na część nr 2 i odwrotnie (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3407190,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.”
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na następujące części:
a) Część 1 – Inwestycje w gospodarkę wodno ściekową:
 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ze zbiorczą oczyszczalnią ścieków
z odprowadzeniem ścieków do gruntu wraz z budową wewnętrznych linii zasilających nn-0,4kV zasilających projektowaną oczyszczalnię ścieków w miejscowości Przymiarki
 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 76/25, 76/47, 89/4, 76/65 wraz z przyłączami do działek 76/61 - 76/64, 76/67 - 76/89 zlokalizowanych w miejscowości Krosino
 Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 231/4, 245,246/4, 259, 258/8, 315, 316, 317, 318/5, 318/7, 318/8, 318/4, 318/3, 320, 321/1, 321/2, 322/5, 322/4, 322/1, 325/3, 325/2, 335/4, 335/5, 326/1, 331/2, 335/3, 335/6, 332/4, 333, 332/5, 337, 338, 340/3, 368, 345, 341, 312, 311, 271/7, 274, 302/2, 302/1 obr. 118 Świdwinek
 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 79/25 i 80 w Przybysławiu, gm. Świdwin wraz z budową wewnętrznej linii nn-0,4kV zasilającej przepompownię ścieków na dz.nr.79/25
b) Część 2 - Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi określonymi w ppkt. a).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:

- Część 1 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,

- Część 2 - Przedmiotem zamówienia dla tej części jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi określonymi w części 1. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę m.in. następujących czynności:
 przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu,
 kontrola realizacji robót poprzez obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego,
 udział w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
 reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
 dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego,
 sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
 sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
 potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
 weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności
z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych,
 weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporządzeniem protokołu konieczności wykonania tych robót,
 sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu,
 doradztwo w podejmowaniu decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych,
 w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawcą robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym,
 rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu,
 udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
 sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9, 9a do SWZ.

4) Szacunkowe wartości zamówienia:
Część nr Cena netto
2 163 333,33 zł


5) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

6) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.

7) Zamawiający wskazuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej części zamówienia tj. Wykonawcy składający oferty na część 1 nie mogą złożyć oferty na część nr 2 i odwrotnie (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 163333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert, który upłynął w dniu 21.03.2023 r. o godz. 10:00 wpłynęły 4 oferty, w tym:

a) Oferta nr 3 na część nr 1 na kwotę: 6 762 768,23 zł,
b) Oferta nr 1 na część nr 2 na kwotę 39 360,00 zł,
c) Oferta nr 2 na część nr 2 na kwotę 126 000,00 zł,
d) Oferta nr 4 na część nr 2 na kwotę 220 000,00 zł.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 850 000,00 zł brutto, w tym:

a) Część 1 – 4 649 100,00 zł brutto,
b) Część 2 – 200 900,00 zł brutto,
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 310 ustawy Pzp, ponieważ oferta złożona na część nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty. Zadanie realizowane jest w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w którym brak wyboru Wykonawcy dla którejkolwiek części zamówienia skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6762768,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6762768,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert, który upłynął w dniu 21.03.2023 r. o godz. 10:00 wpłynęły 4 oferty, w tym:

a) Oferta nr 3 na część nr 1 na kwotę: 6 762 768,23 zł,
b) Oferta nr 1 na część nr 2 na kwotę 39 360,00 zł,
c) Oferta nr 2 na część nr 2 na kwotę 126 000,00 zł,
d) Oferta nr 4 na część nr 2 na kwotę 220 000,00 zł.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 850 000,00 zł brutto, w tym:

a) Część 1 – 4 649 100,00 zł brutto,
b) Część 2 – 200 900,00 zł brutto,
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 310 ustawy Pzp, ponieważ oferta złożona na część nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty. Zadanie realizowane jest w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w którym brak wyboru Wykonawcy dla którejkolwiek części zamówienia skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.