eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW zamontowanej na gruncie w Zakładzie Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach 156, nr działki 266/7 obręb Domaszkowice



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW zamontowanej na gruncie w Zakładzie Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach 156, nr działki 266/7 obręb Domaszkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „EKOM” Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531020968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 774358605

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekom@ekom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ekom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ekom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej do 50 kW zamontowanej na gruncie w Zakładzie Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach 156, nr działki 266/7 obręb Domaszkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9595ef-a948-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191266,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na zakres przedmiotu zamówienia składa się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu wykonawczego) instalacji wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projekt powinien uwzględniać możliwość rozbudowy instalacji PV na działce w przyszłości,
2) dostawa oraz montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych,
3) dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych (paneli) wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r.,
4) dostawa i instalacja rozdzielnic oraz wszelkich innych niezbędnych urządzeń peryferyjnych i materiałów niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,
5) dostawa i montaż okablowania części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC) do podłączenia paneli fotowoltaicznych,
6) podłączenie rozdzielnicy AC i rozdzielni RnN paneli fotowoltaicznych do wewnętrznej instalacji elektrycznej,
7) podłączenie urządzeń służących do monitoringu pracy instalacji paneli fotowoltaicznych do istniejącej sieci Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów Nysa w Domaszkowicach,
8) dostosowanie układu regulacji energii biernej/czynnej,
9) montaż instalacji zabezpieczeń ochrony przeciwprzepięciowej, przeciwporażeniowej,
10) realizacja towarzyszących robót budowlanych w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia,
11) dostawa, wykonanie oraz uruchomienie oprogramowania niezbędnego do monitoringu instalacji,
12) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych i zawiadomienie Państwowej Straży Pożarnej (PSP) zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 3 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
13) uruchomienie, przeprowadzenie testów rozruchowych oraz prób odbiorczych instalacji,
14) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
15) uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu instalacji do eksploatacji,
16) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej,
17) wykonanie prac porządkowych (uprzątnięcie terenu budowy instalacji), mających na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów przyległych do realizowanej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179519,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256235,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179519,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LANTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389998528

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 30B

7.3.4) Miejscowość: Rogów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-362

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179519,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.