eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU UŻYTKOWYM PRZY UL. HIPOTECZNEJ 4 W LUBLINIE



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU UŻYTKOWYM PRZY UL. HIPOTECZNEJ 4 W LUBLINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430783940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-112

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48815371200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ti@znk-lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk-lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.znk-lublin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU UŻYTKOWYM PRZY UL. HIPOTECZNEJ 4 W LUBLINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9634dc-b0cb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018764/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dźwigu osobowe w budynku użytkowym przy ul. Hipotecznej 4 w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/2022/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281775,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego – hydraulicznego o udźwigu Q=850 kg o numerze ewidencyjnym UDT 3113061758 w budynku Przychodni Specjalistycznej przy ul. Hipotecznej 4 w Lublinie.
Zakres prac obejmuje następujące czynności:
1.1. Prace przygotowawcze
1) opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu i uzgodnienie na etapie oceny zgodności z odpowiednią jednostką notyfikującą oraz uzyskanie po badaniach urządzenia certyfikatu CE
2) po ocenie zgodności złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 r. nr 122, poz. 1321 z późn. zm. Dz. U. z 2021 poz 272) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27.11.2014 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. z 2014 r. poz.1675).
1.2. Wymiana dźwigu
1) demontaż wszystkich podzespołów dźwigu hydraulicznego w szybie i maszynowni oraz ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy
2) montaż nowego dźwigu elektrycznego bez maszynowni o udźwigu Q=1000 kg
a) montaż prowadnic kabiny i przeciwwagi
b) montaż ramy kabinowej z chwytaczami
c) montaż kpl. przeciwwagi (rama + klocki)
d) montaż zespołu napędowego (wciągarka bez reduktorowa – producent europejski)
e) montaż lin nośnych wraz z ogranicznikiem prędkości i linką
f) montaż drzwi szybowych automatycznych centralnych 4AC o wymiarach min. 900/2000 w wykonaniu ze stali nierdzewnej satyna
g) montaż tablicy sterowej wraz z falownikiem na poziomie „3” (zapas mocy 20%) z funkcją automatycznego zjazdu pożarowego na przystanek ewakuacyjny w przypadku sygnału pożarowego jak również urządzenie do zjazdu awaryjnego UPS w przypadku zaniku napięcia – zjazd na najbliższy przystanek
h) montaż kabiny dźwigu w wykonaniu ze stali nierdzewnej satyna z oświetleniem typu panel LED (oświetlenie w płaszczyźnie sufitu)
i) montaż drzwi kabinowych 4AC VVVF 900/2000 ze stali nierdzewnej satyna
j) montaż przepływowego systemu wirusobójczego dla zapewnienia czystego mikrobiologicznie powietrza wewnątrz kabiny dźwigu
k) montaż kurtyny świetlnej w drzwiach kabinowych
3) wymiana słupków pod zderzaki w podszybiu
4) wymiana zderzaków
5) wymiana kpl. instalacji dźwigowej w szybie, na kabinie
6) wymiana oświetlenia szybu (system LED)
7) montaż kaset wezwań z pietrowskazywaczem na każdym przystanku LCD
8) wymiana panelu dyspozycji z piętrowskazywaczem LCD w kabinie
9) montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi GSM
10) naprawa starych tynków w miejscach ubytków w szybie wraz z płyta nadszybia – naniesienie tynku cementowo-wapiennego
11) zabudowa otworów – przejść pomiędzy szybem a maszynownią po zdemontowanym dźwigu hydraulicznym
12) skucie odparzonego tynku wewnątrz szybu, zabezpieczenie powłoki grzybobójczym preparatem i wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych
13) wyrównanie powierzchni szybu w części przedniej pod progami drzwi szybowych celem właściwego montażu nowych drzwi szybowych (skucie nadlewów betonowych)
14) wyrównanie płyty podszybia poprzez wykonanie wylewki betonowej cienkowarstwowej, pomalowanie 2 krotne podszybia farbą do betonu
15) dwukrotne malowanie szybu białą farbą niepylącą wraz z gruntowaniem
16) doprowadzenie do tablicy sterowej dźwigu na poz. „3” zasilającej dźwig przewodem YLY 5×6 mm2 wraz z obwodem 1-faz. 3×2,5 mm. Obecnie rozdzielnia elektryczna znajduje się na poziomie „-1” ok. 20 m od szybu
17) wymiana zabezpieczenia głównego dźwigu w rozdzielni elektrycznej na budynku poziom „-1” (obecnie 125A)
18) doprowadzenie do podszybia bednarki – pionu wyrównawczego celem prawidłowego wykonania pomiarów elektrycznych dźwigu
19) wykonanie wentylacji grawitacyjnej szybu – wykonanie kanału systemowego Ø200 i wyprowadzenie na zewnątrz poprzez pomieszczenie nad szybem
20) prace wykończeniowe na podestach przed drzwiami szybowymi po ich montażu, przywrócenie stanu sprzed wymiany wraz z montażem kątowników 50×50 ze stali nierdzewnej celem zabezpieczenia krawędzi glifów przed obijaniem przez wózki inwalidzkie. Dodatkowo należy wykonać blachy przyprogowe na dojściu do drzwi szybowych z blachy nierdzewnej satyna.
1.3. Przekazanie dźwigu Zamawiającemu i włączenie go do eksploatacji
1) przeprowadzenie badania dźwigu – oceny zgodności przez jednostkę notyfikującą i uzyskanie certyfikatu CE
2) uzyskanie decyzji i protokołu UDT w imieniu Zamawiającego w zakresie eksploatacji urządzenia – rejestracja dźwigu
3) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu
4) przeszkolenie personelu technicznego w zakresie eksploatacji dźwigu
5) opracowanie dokumentacji powykonawczej dźwigu i przekazanie Zamawiającemu wraz z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji dźwigu
Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ, zamieszczone są również na stronie internetowej Zamawiającego www.znk-lublin.pl. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, STWIORB a przedmiarem decydujące są zapisy w dokumentacji projektowej, następnie w STWIORB i ostatecznie – w przedmiarze.

1.4. Wykonanie przeglądów konserwacyjnych urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2176)
1.5. Udział w badaniach okresowych pełnych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego w okresie gwarancji i rękojmi
Opłaty związane z badaniami okresowymi i doraźnymi oraz nadzorem dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Zamawiający. Wykonawca reprezentuje Zamawiającego podczas czynności wykonywanych przez UDT na dźwigu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333945 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333945 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelska Wytwórnia Dźwigów Osobowych LIFT SERVICE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102876

7.3.3) Ulica: Plewińskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-270

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333945 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.