eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina › "Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów Gmina Kowala"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów Gmina Kowala”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów Gmina Kowala”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59f3333-ac43-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa stanu i jakości sieci drogowej w miejscowości Kosów gmina Kowala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przedsięwzięcie dotyczące realizacji budowy trzech dróg wewnętrznych DW1, DW2 i DW3 w m. Kosów, gm. Kowala. Planowane drogi będą drogami wewnętrznymi, o długości LDW1=350,75m, LDW2=322,30m i LDW3=271,50m. Realizacja inwestycji przyczyni się do skomunikowania działek przeznaczonych do zabudowy z publiczna siecią drogową, podwyższając wartość funkcjonalną oraz atrakcyjność terenów przyległych. Droga korzystnie wpłynie na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego i poprawi komfort życia mieszkańców.

Geometryczne i techniczne parametry budowanej drogi wewnętrznej DW1:
- długość L=350,75m,
- droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
- zasadnicza szerokość jezdni 5,0m, obramowana obustronnie krawężnikiem,
- obustronne opaski gruntowe szerokości 0,50m o pochyleniu poprzecznym 6%,
- promienie łuku poziomego 15m,
- pochylenie poprzeczne daszkowe 2,0%,
- pochylenie podłużne jezdni od 0,33% do 2,43%,
- wyokrąglenia dowiązań do istniejącej i planowanej drogi gminnej o promieniach na wlocie R=6,0m.
Geometryczne i techniczne parametry budowanej drogi wewnętrznej DW2:
- długość L=322,30m,
- droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
- zasadnicza szerokość jezdni 5,0m, obramowana obustronnie krawężnikiem,
- obustronne opaski gruntowe szerokości 0,50m o pochyleniu poprzecznym 6%,
- promienie łuku poziomego 15m,
- pochylenie poprzeczne daszkowe 2,0%,
- pochylenie podłużne jezdni od 0,67% do 2,58%,
- wyokrąglenia dowiązań do istniejącej i planowanej drogi gminnej o promieniach na wlocie R=6,0m.
Geometryczne i techniczne parametry budowanej drogi wewnętrznej DW3:
- długość L=271,50m,
- droga jedno jezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa,
- zasadnicza szerokość jezdni 5,0m, obramowana obustronnie krawężnikiem,
- obustronne opaski gruntowe szerokości 0,50m o pochyleniu poprzecznym 6%,
- promienie łuku poziomego 15m i 50m,
- promień łuku poziomego 500m,
- pochylenie poprzeczne daszkowe 2,0%,
- pochylenie podłużne jezdni od 0,83% do 3,18%,
- wyokrąglenia dowiązań do istniejącej i planowanej drogi gminnej o promieniach na wlocie R=6,0m i R=7,0m.
Dostępność do dróg będzie nieograniczona i realizować się będzie poprzez projektowane włączenia do dróg gminnych, a do posesji przyległych poprzez zjazdy w postaci lokalnych obniżeń krawężnika.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do humusu i przekazania na wskazane miejsce przez Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do rozpoczęcia robót objętych przedmiotem umowy do przedstawienia Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas trwania robót.

W zakres zamówienia wchodzi również:

• koordynacja oraz uzgodnienia w imieniu Zamawiającego prac budowlanych z gestorami istniejących sieci zgodnie z wydanymi przez nich warunkami i zaleceniami oraz ponoszenie ewentualnych kosztów np. kosztów odbiorów, kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, kosztów nadzorów branżowych właścicieli/zarządców sieci;
• wprowadzenie stałej organizacji ruchu według zatwierdzonego Projektu Stałej Organizacji Ruchu
-stawienie słupków stalowych;
- przymocowanie tarczy nowego znaku drogowego.
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu obejmuje znaki drogowe zawarte w projekcie;
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Radomiu o pozwoleniu na użytkowanie oraz inne dokumenty jeśli są wymagane, czas na dostarczenie ostatecznej decyzji 30 dni od protokołu odbiorowego;

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z powykonawczą dokumentacją odbiorową:
- inwentaryzację powykonawczą – 4 egzemplarze (złożona do formatu A4); jeżeli Wykonawca na dzień odbioru nie posiada inwentaryzacji powykonawczej przedkłada dokument potwierdzający złożenie inwentaryzacji powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej (PODGiK) wraz z mapą z geodezyjną inwentaryzacją wybudowanego odcinka drogi złożoną do PODGiK, z niezwłocznym dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobu PODGiK;
-oświadczenie o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania terenu (wzór oświadczenia u Zamawiającego);
-kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem wszelkich uzgodnień, zgłoszeń rozpoczęcia robót oraz odbiorów robót budowlanych związanych z wykonywaniem robót budowlanych;
-kosztorys powykonawczy podpisany przez Wykonawcę zadania, Kierownika Budowy oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, nr Edycja 3PGR/2021/2221/PolskiLad. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 11 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1) projekt budowlany
2) projekt wykonawczy;
3) przedmiar robót;
4) STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1452308,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1996893,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1452308,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO PERFEKT JAWORSKI, KARCZ sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962275347

7.3.3) Ulica: ZOFII HOLSZAŃSKIEJ 5A

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-618

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1452308,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.