eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,118974,e03b8c70a1a9550461d07d09c78220ed.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1fb03b-b1e0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zimowe remonty bieżące dróg asfaltem lanym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108310

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.7.2023.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
- bieżące remonty nawierzchni bitumicznych jezdni asfaltem lanym na terenie Gminy Bytom w 2023 roku.
1) wykonanie oznakowania na czas realizacji robót
2) wykonanie remontu cząstkowego mieszanką asfaltu lanego
3) posypanie górnej warstwy asfaltu lanego piaskiem lub grysem
4) cięcie piłą nawierzchni bitumicznej
5) wywiezienie gruzu

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
1) Załącznik nr 1.1 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
2) Załącznik nr 1.2 do SWZ - Przedmiar Robót;
3) Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

3. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanową własność wykonawcy.

4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wywóz i utylizację powstałych odpadów wraz z przekazaniem karty przekazania odpadów.

5. Dla wszystkich materiałów, środków i urządzeń, które wymagają atestów, certyfikatów lub dokumentów dopuszczających, przekazanie dokumentów musi nastąpić przed odbiorem końcowym zgodne z Polskimi Normami.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dochowania należytej staranności podczas wykonywania prac.

7. W przypadku powstałych zniszczeń Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia.

8. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (np. materiały, robocizna, praca sprzętu i urządzeń, koszty unieszkodliwienia i/lub zagospodarowania odpadów, koszty pośrednie oraz zysk).

9. Poszczególne ilości przedmiarowe są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Minimalna wartość zamówienia wynosi 60% zakresu określonego w postanowieniach umownych

10. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym.

11. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania projektów organizacji ruchu na:
a. awaryjne oznakowanie miejsca powstałej uszkodzenia jezdni,
b. oznakowanie miejsca robót związanych z usunięciem uszkodzenia jezdni.

12. Zamawiający określa minimalny wymagany 12 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym).

13. Zamawiający określa maksymalny czas przystąpienia do robót 72 godziny, liczony od przyjęcia zlecenia potwierdzonego (elektronicznie) przez Wykonawcę lub przez jego podpisanie na egzemplarzu zlecenia pozostającym u Zamawiającego. Zaoferowany przez Wykonawcę czas przystąpienia będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XVII SWZ.

14. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić najpóźniej w terminie do 24h przyjęcie zlecenia.


15. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 2066).

16. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45.00.00.00-7 Roboty budowlane;
45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397800,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523795,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397800,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane AQUAMER" Robert Merkel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261913926

7.3.3) Ulica: Planeta 60

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-935

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397800,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.