eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich zabytkowych kamienic Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w celu stworzenia odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej (ZP/01/2021)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich zabytkowych kamienic Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w celu stworzenia odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej (ZP/01/2021)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25/26

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-833

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58-322-21-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archeologia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich zabytkowych kamienic Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w celu stworzenia odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej (ZP/01/2021)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de9abdc0-bfb9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005800/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przeprowadzenie robót budowlanych i konserwatorskich zabytkowych kamienic Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w celu stworzenia odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10521372,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich zabytkowych kamienic Muzeum Archeologicznego w Gdańsku w celu stworzenia odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej. Budynki wpisane są do rejestru zabytków nieruchomych, położone są przy ul. Mariackiej 25/26 i 27 oraz ul. Dzianej 9 w Gdańsku. Zamówienie nie obejmuje ekspozycji wystawy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 etapy:
2.1. Roboty budowlane polegające na termomodernizacji i wymianie pokrycia dachu budynku Domu Przyrodników, objęte pozwoleniem na budowę nr WUiA.VI.6740.1742-3.2019.OZ.375527 z dnia 29.09.2019 r. oraz pozwoleniem wydanym przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr ZN.5142.1468.2019.IK z dnia 30.10.2019 r.
2.2. Roboty budowlane w budynku Domu Przyrodników, objęte pozwoleniem na budowę nr WUiA.I.6740.160-2.2017.4-PE.30746 z dnia 24.03.2017 r. oraz pozwoleniem wydanym przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr ZN.5142.261.2020.IK z dnia 11.03.2020 r.
2.3. Roboty budowlane oraz prace konserwatorskie w budynku Brama Mariacka, objęte pozwoleniem wydanym przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr ZN.SG.5142.1828.2.2020.JT z dnia 10.05.2021 r. Obecnie procedowane jest uzyskanie pozwolenia na budowę. Rozpoczęcie prac nastąpi po uprawomocnieniu się ww. decyzji.
3. Uwaga! Część rysunkowa oraz opisowa projektu termomodernizacji dachu zawiera w swej treści informacje o wymianie (rekonstrukcji) iglicy. Zamawiający informuje, że zakres ten został już zrealizowany i nie należy przyjmować go do wyceny. Udostępniony przez Zamawiającego przedmiar robót został zaktualizowany, i pomija ten zakres robót.
4. Uwaga 2! Przed przekazaniem terenu budowy, wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stanu pomieszczeń, również tych niepodlegających przebudowie, a także elementów zewnętrznych budynków, celem zadokumentowania stanu technicznego. Dokumentację, wraz z opisem, należy sporządzić w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
5. Uwaga 3! Zgodnie z zaleceniami Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
1) Istniejąca Ściana nośna (I piętro), stanowiąca wydzielenie Sal 3.03 i 3.04, przeznaczona w części do wyburzenia, zgodnie z rys. MA_A_PB_03 (projekt budowlany, architektura), wymaga w pierwszej kolejności, przed robotami wyburzeniowymi, przeprowadzenia odkrywek i ustalenia, czy jest to mur oryginalny zabytkowy, czy mur współczesny. Dokonane odkrywki będą podstawą do podjęcia dalszych działań związanych z prowadzeniem robót przy ścianie (skan rysunku z informacją Projektanta stanowi załącznik nr 12 do SWZ),
2) Lokalizacja agregatów skraplających (projekt budowlany, elewacja południowa) wg rysunku, stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ.
6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dołączona do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12017586,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15470069,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12017586,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauro Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790007086

7.3.3) Ulica: ul. Wola Zamkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne, roboty sanitarne

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12017586,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.