Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096126/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f5dbd5-aa86-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024795/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej.
II. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej. W zakresie robót przewiduje się dostosowanie budynku do aktualnych wymogów sanitarnych i przeciwpożarowych, budowy windy oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac zakłada termomodernizację oraz modernizację budynku.
III. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Projekt budowlany – załącznik nr 10,
3) Dokumenty, uzgodnienia, decyzje - załącznik nr 11,
4) Projekt techniczny – konstrukcja – załącznik nr 12,
5) Projekt techniczny – branża elektryczna – załącznik nr 13,
6) Projekt techniczny – branża sanitarna – załącznik nr 14,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura, konstrukcja – załącznik
nr 15,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik
nr 16,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik
nr 17,
10) Przedmiar robót – branża budowlana – modernizacja – załącznik 18.1,
11) Przedmiar robót – branża budowlana (.ath) - modernizacja – załącznik 18.2,
12) Przedmiar robót – branża budowlana – termomodernizacja – załącznik 19.1,
13) Przedmiar robót – branża budowlana (.ath) - termomodernizacja – załącznik 19.2,
14) Przedmiar robót – branża elektryczna – modernizacja – załącznik 20.1,
15) Przedmiar robót – branża elektryczna (.ath) - modernizacja – załącznik 20.2,
16) Przedmiar robót – branża elektryczna – termomodernizacja – załącznik 21.1,
17) Przedmiar robót – branża elektryczna (.ath) - termomodernizacja – załącznik 21.2,
18) Przedmiar robót – branża sanitarna – modernizacja – załącznik 22.1,
19) Przedmiar robót – branża sanitarna (.ath) - modernizacja – załącznik 22.2,
20) Przedmiar robót – branża sanitarna – termomodernizacja – załącznik 23.1,
21) Przedmiar robót – branża sanitarna (.ath) - termomodernizacja – załącznik 23.2,
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentów, uzgodnień, decyzji, stanowiących załączniki do SWZ.
IV. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Królowej Jadwigi 3, , dz. nr 77/3, obręb 0072.
V. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi
w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzą roboty ogólnobudowlane. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres robót, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione
i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji.
6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wykonanie robót:
1) budowlanych polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót montażowych
i wykończeniowych,
2) elektrycznych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz
z osprzętem,
3) sanitarnych polegających na instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i klimatyzacyjnej wraz z osprzętem
łącznie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
7. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
1) budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót montażowych
i wykończeniowych,
2) elektryczne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z osprzętem.
3) sanitarne w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i klimatyzacyjnej wraz z osprzętem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla Gminy Ostrów Wielkopolski oraz Gminy Przygodzice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.