eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Białuty wraz z zagospodarowaniem terenu.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Białuty wraz z zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dwukoły

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dwukoły 2

1.5.2.) Miejscowość: Iłowo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541084

1.5.8.) Numer faksu: 236541461

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dwukoly.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dwukoly/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Białuty wraz z zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d37286f3-ae8e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00258026/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Białuty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest:
Etap I - realizacja zadania polegającego na budowie budynku kancelarii Leśnictwa Białuty wraz z zagospodarowaniem terenu. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 179/1, obręb 0001 Białuty, gm. Iłowo-Osada, pow. działdowski (miejscowość Białuty).
Etap II – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Zaprojektowano budynek w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, parterowy ze strychem nieużytkowym. Ściany nośne murowane z bloczków gazobetonowych, ocieplone styropianem. Strop drewniany. Konstrukcję stropu stanowi pas dolny wiązara kratowego dachowego, poszycie stanowi sufit podwieszony z płyt GK na ruszcie metalowym systemowym. Dach drewniany dwuspadowy w konstrukcji wiązara kratowego, kryty dachówką ceramiczną o kącie nachylenia 38o.
Teren inwestycji jest terenem częściowo ogrodzonym i nieutwardzonym.
Zestawienie powierzchni:
1. Wiatrołap 3,38m2
2. Poczekalnia 5,73m2
3. Kancelaria 20,00m2
4. Pom. socjalne 4,78m2
5. Łazienka ogólnodostępna 5,32m2
6. Pom. gosp.-porządkowe 5,30m2
Razem pow. użytkowa: 44,51m2

Wszystkie pomieszczenia należy wyposażyć w meble i inne akcesoria wymienione w projekcie – aranżacja wnętrza oraz wyposażenie.
Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

W zakres planowanej inwestycji wchodzą:
• budynek kancelarii z wyposażeniem,
• układ komunikacji na działce, ogrodzenie,
• wewnętrzne instalacje,
• przyłącza instalacyjne,
• demontaż istniejącego ogrodzenia oraz rozbiórka budynku gospodarczego murowanego.

Zamawiający protokolarnie określi przydatność do ponownego użycia odzyskanych materiałów z demontażu ogrodzenia. W przypadku określenia braku przydatności materiał zostanie dostarczony staraniem i na koszt Wykonawcy do punktu utylizacji. Jeśli materiał zostanie określony jako przydatny obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie i złożenie go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 8 do SWZ tj.:
a) projekt budowlany i techniczny – „Budowa budynku usługowego - kancelarii dla Leśnictwa Białuty”,
b) aranżacja wnętrza oraz wyposażenie,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiary robót – budowa kancelarii, rozbiórki, wyposażenie.

Opracowania uzupełniające i inne dokumenty:
• decyzja Nr 74/2022 z dnia 01.03.2022 r dotycząca pozwolenia na budowę – wydana przez Starostę Powiatu Działdowskiego,
• zgłoszenie rozbiórki budynku gospodarczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649758,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649758,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Zdzisław Dawid Usługi - Remontowo - Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711218871

7.3.3) Ulica: Chabrowa 29

7.3.4) Miejscowość: Działdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 13-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649758,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.